Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

11 sierpnia 2025 / 14:16

Od września nowe cenniki reklamowe Grupy Eurozet

Od września nowe cenniki reklamowe Grupy Eurozet

Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany wejdą w życie 1 września 2025 roku.

Ceny w głównych pakietach grupy: Audio Zet Boost i Audio Zet wzrosną średnio o 5,4 proc. W przypadku Radia ZET średnia zmiana wyniesie +5,7 proc.*

Według raportu Publicis Groupe w 1 kw. 2025 roku radio było drugim, tuż po internecie, najszybciej rosnącym medium w Polsce. Dynamikę wzrostu rok do roku oszacowano na 7,1 proc.** Utrzymująca się bardzo dobra koniunktura na rynku radiowym, duży popyt na nasze produkty sprzedażowe, a także działania konkurencji skłoniły nas do wprowadzenia wrześniowych zmian cenników reklamowych Grupy Eurozet – komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Rośnie również słuchalność radia. W okresie styczeń-lipiec 2025 w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku wzrosła o 236 tys. i wynosiła 18,6 mln osób.***

Rynek radiowy, a na nim oferta reklamowa Grupy Eurozet stanowi świetną alternatywę dla wszystkich pozostałych mediów.

Grupa Eurozet jest obecnie właścicielem największego portfolio radiowego w Polsce, w skład którego wchodzi 9 rozgłośni, w tym ogólnopolskie Radio ZET, stacje muzyczne oparte na różnych formatach od CHR Dance po klasykę rocka oraz TOK FM - radio w formacie news&talk. Różnorodność oferty programowej pozwala docierać szeroko do wielu grup odbiorców o odmiennej charakterystyce demograficznych.

 

* Zmiana średnich cen w paśmie 6-20, pn-pt
** Źródło: Publicis Groupe, Wydatki reklamowe, dynamika zmian w klasach mediów 1kw. 2025 vs 1kw. 2024
*** Źródło: Kantar Polska/Adres:Media, Radio Track, zasięg dzienny, I-VII 2025 vs I-VII 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+

 

Powrót