Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

19 listopada 2008 / 17:47

Nowy cennik portalu Gazeta.pl i serwisów Agory

Nowy cennik portalu Gazeta.pl i serwisów Agory
Komunikat prasowy

Agora wprowadza nowy cennik internetowych produktów reklamowych, który uwzględnia 82 marki spółki.

Nowy cennik w bardziej przejrzysty i funkcjonalny sposób pokazuje możliwości umieszczenia reklam w tematycznie ze sobą powiązanych serwisach Agory. Oferty podzielono na kategorie premium, medium, standard oraz ekonomiczna. Każda z nich pozwala na dotarcie do innych odbiorców. Najszersza, a zarazem najtańsza to linia ekonomiczna, natomiast najbardziej prestiżowa to oferta premium.

Wzrosły ceny reklam inwazyjnych, jak toplayery i reklamy scrollowane, a ceny niektórych produktów - spadły.

- Zmiany w cenniku dotyczą nie tylko cen reklam, ale przede wszystkim związane są z uporządkowaniem marek i serwisów które tworzymy. Zapewnienie reklamie zasięgu to dzisiaj za mało, najważniejsza jest skuteczność, a tę możemy zwiększać dokładnie docierając z przekazem do danej grupy celowej - stąd koncepcja precyzyjnego wydzielenia linii tematycznych w naszym cenniku - mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w Internecie Agory.

W ofercie internetowej Agory znajdują się 82 marki internetowe*. Dział sprzedaży Pionu Internet Agory odpowiedzialny jest również za sprzedaż produktów reklamowych m. in. w portalu MSN.pl, playerze WinAmp oraz serwisach społecznościowych Photoblog.pl i Bebo.Gazeta.pl. Klienci mogą również skorzystać z możliwości reklamy głosowej w telefonii komórkowej 36,6.

Nowy cennik dostępny jest pod adresem: http://adv.gazeta.pl/pub/inb/reklama/cennik01122008.pdf

* Wg stanu na dzień 31.10.2008.

Powrót