Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,48 zł

Zmiana[PLN]

0,96%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,96%
mWIG40 -0,29%
WIG-MEDIA -0,91%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

10 kwietnia 2008 / 15:04

Nowy album zespołu Cool Kids of Death

Nowy album zespołu Cool Kids of Death
Komunikat prasowy

"Afterparty", nowy album zespołu Cool Kids of Death, trafi do sprzedaży 18 kwietnia. Wydawcami są Agora i Chaos Management Group.

Na "Afterparty" znajdzie się dwanaście utworów, w tym promujący album singiel "Nagle zapomnieć wszystko". Do wydawnictwa dołączona będzie książeczka, zawierająca teksty piosenek, a także informacje o zespole. Jest to czwarty album w karierze zespołu, nie licząc anglojęzycznego "Best of" wydanego w Niemczech i Japonii.

W odróżnieniu od poprzedniego albumu ("2006"), nagranego i wyprodukowanego w Niemczech, "Afterparty" jest w stu procentach dziełem członków CKOD - materiał zarejestrowano w domowym studio, zaś za produkcję i zgranie odpowiedzialni są gitarzysta zespołu, Marcin "Cinass" Kowalski oraz grający na instrumentach klawiszowych Kamil "Methadone" Łazikowski. Oprawę graficzną wydawnictwa i teledysk w konwencji psychodelicznych klipów Arthura Browna przygotował Krzysztof Ostrowski - frontman i wokalista zespołu, znany rysownik i autor komiksów.

Utwory z "Afterparty" będzie można usłyszeć między innymi na majowym Cracow Screen Festival.

Książka z płytą ukaże się w piątek 18 kwietnia. Cena - 29,99 zł.

Wydawcami albumu są Agora i Chaos Management Group.

Patroni medialni: MTV, PR Program III, Machina, Empik, Infomuzyka.pl i Gazeta Wyborcza.

Album wsparty jest promocją w telewizji (Polsat, TVN, Viva, MTV, VH1), prasie ("Machina", autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach) oraz kampanią outdoorową na nośnikach AMS.

Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny TIMECODE, za zakup i planowanie mediów - Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.