Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

5 maja 2014 / 18:56

Nowe multimedialne pakiety reklamowe - reklama we wszystkich wersjach "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowy

Od maja br. "Gazeta Wyborcza" oferuje swoim klientom nowe multimedialne pakiety reklamowe. Dzięki nim reklamodawcy mogą dotrzeć ze swoim przekazem do wszystkich czytelników "Wyborczej" - osób korzystających z jej treści w wersji drukowanej, w internecie i na urządzeniach mobilnych.

Nowa oferta działu sprzedaży marek prasowych Agory obejmuje 3 korzystne cenowo pakiety reklamowe, zapewniające tygodniową kampanię we wszystkich lub wybranych odsłonach "Gazety Wyborczej". W zależności od potrzeb klienci mogą zamówić publikację reklam w aplikacjach "Wyborczej" na iPady i iPhone'y (pakiet Wyborcza Mobile), w aplikacjach oraz w wersji drukowanej dziennika (Wyborcza - pakiet w wersji podstawowej i Wyborcza+), a także - w najszerszej wersji oferty - w aplikacjach, wersji drukowanej oraz w serwisie internetowym Wyborcza.pl lub Wyborcza.biz (Wyborcza Premium - pakiet w wersji podstawowej i Wyborcza Premium+).

- Nowe pakiety reklamowe, dzięki którym dopasowujemy się do potrzeb reklamodawców, są wyjątkową ofertą na rynku, pozwalająca naszym klientom reklamować się tam, gdzie chcą i tak, jak chcą: mobilnie, w prasie czy Internecie - ale zawsze w "Gazecie Wyborczej" - mówi Elżbieta Nowacka, dyrektor działu sprzedaży marek prasowych Agory. - Jesteśmy przekonani, że to znakomity sposób na dotarcie do atrakcyjnej grupy odbiorców aktywnie korzystających z nowych technologii, a jednocześnie na zaistnienie z przekazem reklamowym w otoczeniu jakościowych treści "Wyborczej" i wejście w świat aplikacji mobilnych ze sprawdzoną marką.

Niezależnie od oferty multimedialnych pakietów reklamowych, klienci "Gazety Wyborczej" mogą także skorzystać z indywidualnie przygotowywanych propozycji obejmujących kampanię we wszystkich lub wybranych wersjach "Gazety Wyborczej".

Więcej informacji o ofercie reklamowej "Gazety Wyborczej" można znaleźć na stronie http://wyborcza.pl/reklama.

Powrót