Komunikat prasowy
Od maja br. "Gazeta Wyborcza" oferuje swoim klientom nowe multimedialne pakiety reklamowe. Dzięki nim reklamodawcy mogą dotrzeć ze swoim przekazem do wszystkich czytelników "Wyborczej" - osób korzystających z jej treści w wersji drukowanej, w internecie i na urządzeniach mobilnych.
Nowa oferta działu sprzedaży marek prasowych Agory obejmuje 3 korzystne cenowo pakiety reklamowe, zapewniające tygodniową kampanię we wszystkich lub wybranych odsłonach "Gazety Wyborczej". W zależności od potrzeb klienci mogą zamówić publikację reklam w aplikacjach "Wyborczej" na iPady i iPhone'y (pakiet Wyborcza Mobile), w aplikacjach oraz w wersji drukowanej dziennika (Wyborcza - pakiet w wersji podstawowej i Wyborcza+), a także - w najszerszej wersji oferty - w aplikacjach, wersji drukowanej oraz w serwisie internetowym Wyborcza.pl lub Wyborcza.biz (Wyborcza Premium - pakiet w wersji podstawowej i Wyborcza Premium+).
- Nowe pakiety reklamowe, dzięki którym dopasowujemy się do potrzeb reklamodawców, są wyjątkową ofertą na rynku, pozwalająca naszym klientom reklamować się tam, gdzie chcą i tak, jak chcą: mobilnie, w prasie czy Internecie - ale zawsze w "Gazecie Wyborczej" - mówi Elżbieta Nowacka, dyrektor działu sprzedaży marek prasowych Agory.
- Jesteśmy przekonani, że to znakomity sposób na dotarcie do atrakcyjnej grupy odbiorców aktywnie korzystających z nowych technologii, a jednocześnie na zaistnienie z przekazem reklamowym w otoczeniu jakościowych treści "Wyborczej" i wejście w świat aplikacji mobilnych ze sprawdzoną marką.
Niezależnie od oferty multimedialnych pakietów reklamowych, klienci "Gazety Wyborczej" mogą także skorzystać z indywidualnie przygotowywanych propozycji obejmujących kampanię we wszystkich lub wybranych wersjach "Gazety Wyborczej".
Więcej informacji o ofercie reklamowej "Gazety Wyborczej" można znaleźć na stronie
http://wyborcza.pl/reklama.