20 sierpnia 2025 / 08:55
Radio TOK FM zaprezentowało odświeżoną wersję serwisu internetowego tokfm.pl. Nowa szata graficzna oraz rozszerzone funkcjonalności sprawiają, że portal staje się jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom, poszukującym pogłębionej analizy rzeczywistości politycznej i społecznej.
Nowa wersja serwisu tokfm.pl została zaprojektowana z myślą o łatwości nawigacji i uproszczonym dostępie do bardzo szerokiej oferty jakościowych treści – w tym audio i wideo. Strona jest bardziej przejrzysta i usystematyzowana – na samej górze czytelnicy znajdą najnowsze i najciekawsze informacje. Poniżej wiadomości zostały podzielone na konkretne kategorie: polityka, świat, gospodarka, nauka, kultura czy społeczeństwo, dzięki czemu użytkownicy w łatwy sposób mogą znaleźć interesujące ich treści do czytania, słuchania oraz oglądania. Artykuły w nowym serwisie prezentowane są w atrakcyjniejszej, audiowizualnej oprawie – z grafikami, wykresami, wyróżnionymi cytatami i galeriami zdjęć. Rozszerzona została także oferta autorskich materiałów wideo.
Portal zyskał rozwiązania, które jeszcze silniej łączą go z programem i charakterem stacji. Funkcja „Na antenie” pozwala na bieżąco sprawdzić, jaka audycja jest emitowana, kto ją prowadzi i jaki temat porusza, a także bezpośrednio włączyć stream Radia TOK FM. Dostępne są tam również informacje o ramówce oraz o wcześniejszych i zbliżających się programach. Z kolei w rozbudowanej sekcji wideo użytkownicy znajdą rozmowy z gośćmi stacji i wideopodcasty, np. „Dzieje się” czy „Punkt zwrotny” oraz inne produkcje przygotowywane przez redakcję.
W tokfm.pl „rozszerzamy” treści z Radia TOK FM. Dajemy odbiorcom głębszy obraz tego, co dzieje się w kraju i na świecie
- wyjaśnia Jakub Baliński, zastępca redaktor naczelnej serwisu.
Opisujemy nie tylko, co się stało, ale również co z tego wynika, dlaczego to ważne i jak wpłynie na nasze życie
– dodaje Karolina Wiśniewska, również zastępczyni redaktor naczelnej tokfm.pl.
Na stronie, tak jak w aplikacji, można znaleźć nie tylko unikatowe treści prezentowane na antenie, ale również wiele autorskich artykułów i podcastów przygotowywanych przez dziennikarzy portalu oraz reporterów Radia TOK FM wyłącznie dla kanałów cyfrowych.
Idziemy w kierunku pełnej multimodalności i poszerzeniu formatów redakcyjnych, zgodnie z kierunkiem programowym anteny i naszych produktów cyfrowych: „Na każdy temat, z każdej strony”. Nowy serwis internetowy tokfm.pl, niedawno odświeżona aplikacja oraz coraz silniejsza obecność marki na platformach są bramą do treści Premium i naszej oferty subskrypcyjnej, z której korzysta już ponad 54 tys. odbiorców. To najlepszy wynik w historii naszej oferty płatnej. W najbliższym czasie do uruchomionego właśnie serwisu, a następnie aplikacji, będziemy systematycznie dodawać kolejne ciekawe funkcjonalności, dając naszym czytelnikom, słuchaczom i widzom jeszcze więcej możliwości pogłębienia wiedzy o otaczającym nas świecie w spersonalizowany sposób. Dzisiejsza premiera nowej odsłony strony tokfm.pl jest też krokiem milowym dla digitalu Grupy Eurozet. Wraz z nią ostatni, jedenasty serwis oraz wszystkie aplikacje mobilne stacji muzycznych zostały włączone do jednego zintegrowanego środowiska technologicznego. Dzięki temu wszystkie redakcje mają dostęp do tych samych rozwiązań, np. AI-Asystenta, a wspólny rozwój produktów cyfrowych w pełni wykorzystuje synergię po połączeniu zespołów digitalowych GRA i Eurozetu
– mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online Grupy Eurozet.
Autorką projektu strony jest Joanna Lipska, Head of Product Design Grupy Eurozet z zespołem. Przygotowaniem strony zajął się zespół technologiczny i produktowy Grupy Eurozet.
Powrót