Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

20 sierpnia 2025 / 08:55

Nowa odsłona serwisu tokfm.pl

Nowa odsłona serwisu tokfm.pl

Radio TOK FM zaprezentowało odświeżoną wersję serwisu internetowego tokfm.pl. Nowa szata graficzna oraz rozszerzone funkcjonalności sprawiają, że portal staje się jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom, poszukującym pogłębionej analizy rzeczywistości politycznej i społecznej.

Nowa wersja serwisu tokfm.pl została zaprojektowana z myślą o łatwości nawigacji i uproszczonym dostępie do bardzo szerokiej oferty jakościowych treści – w tym audio i wideo. Strona jest bardziej przejrzysta i usystematyzowana – na samej górze czytelnicy znajdą najnowsze i najciekawsze informacje. Poniżej wiadomości zostały podzielone na konkretne kategorie: polityka, świat, gospodarka, nauka, kultura czy społeczeństwo, dzięki czemu użytkownicy w łatwy sposób mogą znaleźć interesujące ich treści do czytania, słuchania oraz oglądania. Artykuły w nowym serwisie prezentowane są w atrakcyjniejszej, audiowizualnej oprawie – z grafikami, wykresami, wyróżnionymi cytatami i galeriami zdjęć. Rozszerzona została także oferta autorskich materiałów wideo.

Portal zyskał rozwiązania, które jeszcze silniej łączą go z programem i charakterem stacji. Funkcja „Na antenie” pozwala na bieżąco sprawdzić, jaka audycja jest emitowana, kto ją prowadzi i jaki temat porusza, a także bezpośrednio włączyć stream Radia TOK FM. Dostępne są tam również informacje o ramówce oraz o wcześniejszych i zbliżających się programach. Z kolei w rozbudowanej sekcji wideo użytkownicy znajdą rozmowy z gośćmi stacji i wideopodcasty, np. „Dzieje się” czy „Punkt zwrotny” oraz inne produkcje przygotowywane przez redakcję.
W tokfm.pl „rozszerzamy” treści z Radia TOK FM. Dajemy odbiorcom głębszy obraz tego, co dzieje się w kraju i na świecie
- wyjaśnia Jakub Baliński, zastępca redaktor naczelnej serwisu.

Opisujemy nie tylko, co się stało, ale również co z tego wynika, dlaczego to ważne i jak wpłynie na nasze życie
– dodaje Karolina Wiśniewska, również zastępczyni redaktor naczelnej tokfm.pl.

Na stronie, tak jak w aplikacji, można znaleźć nie tylko unikatowe treści prezentowane na antenie, ale również wiele autorskich artykułów i podcastów przygotowywanych przez dziennikarzy portalu oraz reporterów Radia TOK FM wyłącznie dla kanałów cyfrowych.

Idziemy w kierunku pełnej multimodalności i poszerzeniu formatów redakcyjnych, zgodnie z kierunkiem programowym anteny i naszych produktów cyfrowych: „Na każdy temat, z każdej strony”. Nowy serwis internetowy tokfm.pl, niedawno odświeżona aplikacja oraz coraz silniejsza obecność marki na platformach są bramą do treści Premium i naszej oferty subskrypcyjnej, z której korzysta już ponad 54 tys. odbiorców. To najlepszy wynik w historii naszej oferty płatnej. W najbliższym czasie do uruchomionego właśnie serwisu, a następnie aplikacji, będziemy systematycznie dodawać kolejne ciekawe funkcjonalności, dając naszym czytelnikom, słuchaczom i widzom jeszcze więcej możliwości pogłębienia wiedzy o otaczającym nas świecie w spersonalizowany sposób. Dzisiejsza premiera nowej odsłony strony tokfm.pl jest też krokiem milowym dla digitalu Grupy Eurozet. Wraz z nią ostatni, jedenasty serwis oraz wszystkie aplikacje mobilne stacji muzycznych zostały włączone do jednego zintegrowanego środowiska technologicznego. Dzięki temu wszystkie redakcje mają dostęp do tych samych rozwiązań, np. AI-Asystenta, a wspólny rozwój produktów cyfrowych w pełni wykorzystuje synergię po połączeniu zespołów digitalowych GRA i Eurozetu
– mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online Grupy Eurozet.

Autorką projektu strony jest Joanna Lipska, Head of Product Design Grupy Eurozet z zespołem. Przygotowaniem strony zajął się zespół technologiczny i produktowy Grupy Eurozet.

Powrót