Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

28 lutego 2013 / 16:30

Nowa odsłona "Gazety Telewizyjnej" od piątku z "Gazetą Wyborczą"

Nowa odsłona
Komunikat prasowy

Dodatkowe rubryki, obszerniejsze recenzje oraz bardziej czytelny układ programów - to zmiany, które od 1 marca 2013 r. wprowadza "Gazeta Telewizyjna", piątkowy dodatek do "Gazety Wyborczej".

Nową odsłonę "Gazety Telewizyjnej" charakteryzuje bardziej przejrzysty układ programów, tematyczny podział kanałów ze szczególnym wyróżnieniem kanałów filmowych. Więcej będzie recenzji i omówień. Pozostaje ulubiona rubryka czytelników czyli filmy od A do Z.

Więcej miejsca poświecono programom weekendowym (od piątku do niedzieli). Wyróżnione zostały także najciekawsze propozycje programowe od poniedziałku do czwartku.

Pojawią się oddzielne strony z ramówką kanałów sportowych, osobne strony zyskają kanały informacyjne i Program II Polskiego Radia oraz Radio TOK FM. Jacek Świąder, redaktor działu Kultura "Gazety Wyborczej", poleci najciekawsze pozycje dla melomanów. Dla fanów łamigłówek mamy Sudoku o dwóch poziomach trudności.

"Gazeta Telewizyjna" ukaże się z nowym logo przygotowanym przez dyrektora artystycznego "Gazety Wyborczej" Macieja Kałkusa. 

Nowy projekt przygotował zespół "Telewizyjnej" pod kierownictwem sekretarza redakcji "Gazeta Wyborczej" Grażyny Żabińskiej.

"Gazeta" będzie promowana: w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w sieci kin Helios oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót