11 grudnia 2025 / 15:38
Spółka AMS łączy siły z platformą OLX i rozpoczyna interaktywną kampanię społeczną na nośnikach Digital Citylight na przystankach, której celem jest pomoc psom i kotom znajdującym się pod opieką schronisk.
Dzięki integracji systemu DOOH z platformą OLX, na nośnikach Digital Citylight w całej Polsce, prezentowane są zdjęcia psów biorących udział w akcji wraz z dynamiczną „kością”, która w czasie rzeczywistym pokazuje, w jakim stopniu zwierzak został „nakarmiony” – każda zapełniona kość to 20 kilogramów karmy dla danego schroniska. Każde kliknięcie online aktualizuje stan kości na nośniku. Interaktywny charakter kampanii, oparty na synergii działań online i Digital Out-of-Home, sprawia, że odbiorcy mogą na bieżąco śledzić postępy akcji i realnie wpływać na losy zwierząt.
– Celem „Nakarm Psa z OLX” jest nie tylko zapewnienie karmy podopiecznym schronisk, ale też zwiększenie szans na odpowiedzialną adopcję, poprzez prezentację prawdziwych historii czworonogów. To już 18. edycja tej wyjątkowej akcji, która co roku dynamicznie się rozwija i przyciąga coraz więcej zainteresowanych. Z myślą o nich każda kreacja opatrzona jest zdjęciem oraz unikalną informacją, która pozwala lepiej poznać zwierzaki. To prawdziwe historie, które poruszają i inspirują do działania – mówi Magda Mróz, marketing specialist OLX.
AMS od lat regularnie wspiera zwierzęta z lokalnych schronisk, wyświetlając ich ogłoszenia adopcyjne na nośnikach Digital Citylight w ramach kategorii kontentowej Szukam domu. Włączenie się w akcję „Nakarm Psa z OLX” było naturalną kontynuacją tej misji i potwierdzeniem roli AMS jako partnera działań społecznych.
– Partnerstwo w akcji „Nakarm Psa z OLX” to dla nas kolejny krok w wykorzystywaniu potencjału technologii DOOH do działań społecznych. Dzięki integracji systemów możemy w czasie rzeczywistym pokazywać efekty wsparcia i angażować odbiorców w pomoc konkretnym zwierzętom. Wierzymy, że unikalne połączenie siły OOH i platformy OLX przełoży się na realną pomoc dla potrzebujących czworonogów – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka pionu marketingu i sprzedaży, członkini zarządu AMS.
Kampania realizowana jest przez AMS we współpracy z OLX, z wykorzystaniem pełni możliwości Digital Citylight oraz integracji danych w czasie rzeczywistym. To element długofalowego rozwoju innowacyjnych rozwiązań DOOH, które łączą świat offline i online, angażując odbiorców, by zwiększyć skuteczność działań społecznych.
Powrót