Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 2. KWARTALE 2019 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 2. KWARTALE 2019 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,90 zł

Zmiana[PLN]

1,02%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 1,02%
mWIG40 0,58%
WIG-MEDIA 0,89%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

10 czerwca 2019 / 11:54

Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”

Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia magazynu „Twój Weekend”, przeprowadzona z okazji Dnia Kobiet przez Gazeta.pl, VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła aż sześć nagród KTR – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się w piątek, 7 czerwca br. projekt został wyróżniony m.in. dwoma złotymi nagrodami w obszarach PR korporacyjny i CSR oraz Reklama prasowa.

 

Projekt Ostatni „Twój Weekend” zdobył łącznie sześć nagród w kategorii Komunikacja – projekty społeczne. Został uznany za najlepszy w obszarach wyróżniających działania z zakresu komunikacji korporacyjnej i CSR (obszar Corporate & CSR) oraz wykorzystanie reklamy prasowej (obszar Press), zdobył drugie miejsce w obszarze wyróżniającym kampanie zintegrowane, wykorzystujące co najmniej dwa różne kanały dotarcia do konsumenta (obszar Big Idea Campaigns), a także trzecie miejsce w obszarach: Niestandardowe użycie mediów drukowanych (Use of Print), Działania PR promujące markę lub produkt (Product & Brand) i Innowacje w komunikacji (In Communication).

„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Ostatnie wydanie „Twojego Weekendu” ukazało się w nakładzie 20 tys. egz., a także w wersji elektronicznej. Zakup, wydanie ostatniego numeru i zamknięcie magazynu wsparła kampania obejmująca etap teaserowy (internet, outdoor) i reveal (internet, prasa, kino, outdoor, działania PR). Informacje o akcji w mediach trafiły do ponad 4,2 min osób, a treści umieszczone w serwisie Twojweekend.Gazeta.pl zanotowały ponad 500 tys. wizyt. Wzmianki o akcji pojawiły się w telewizji, prasie, radiu i internecie, a także – 9 tys. razy – w mediach społecznościowych.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Konkurs KTR organizowany jest od 2004 r., a jego celem jest wyłanianie najlepszych kreacji reklamowych. Do tegorocznej edycji przesłano 1260 zgłoszeń w 7 głównych kategoriach: design, fotografia, ilustracje, komunikacja, komunikacja - społeczne, craft audio/video i digital craft. Wszystkie zgłoszenia oceniało 80-osobowe jury, którego szefem został Björn Ståhl, executive creative director/chief creative officer w agencji INGO Stockholm.
Do tegorocznej edycji konkursu nominowane były również projekty Radia TOK FM i AMS.

Projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu” zdobył także dwie nominacje do Cannes Lions – najbardziej prestiżowych nagród branżowych na świecie.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.