Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

29 września 2010 / 18:24

Muzyka na każdą okazję w "Kolekcji Radia Złote Przeboje"

Muzyka na każdą okazję w
Komunikat prasowy

2 października ukaże się pierwszy tom muzycznej "Kolekcji Radia Złote Przeboje". 12 albumów serii, wydawanych co sobota, zaprezentuje tematycznie ułożone piosenki - znane przeboje muzyki rozrywkowej na każdą okazję.

12-tomowa "Kolekcja Radia Złote Przeboje" zabierze słuchaczy w podróż przez najlepsze czasy muzyki rozrywkowej aż do dziś. Każda z 12 części skupiona jest wokół jednego tematu - okazji do słuchania muzyki. Jako pierwszy ukaże się album " na nocne szaleństwo", a kolejnymi będą np.: " na nastroje we dwoje", " na srebrnym ekranie i czerwonym dywanie" oraz " na podróże małe i duże". Wśród wykonawców piosenek znaleźli się m.in. Boney M., Leonard Cohen, Whitney Houston, Toni Braxton, Amanda Lear i Alicia Keys.

Albumy składają się z płyt CD oraz książeczek, które przedstawiają zdjęcia wybranych wykonawców oraz anegdoty i historie związane z piosenkami i artystami.

Kolejne tomy z "Kolekcji Radia Złote Przeboje" będzie można kupić w każdą sobotę w kioskach, salonach Empik, księgarniach, na www.kulturalnysklep.pl oraz pod numerem infolinii 801 130 000. Pierwsza część serii - " na nocne szaleństwo" - ukaże się 2 października br.

Wydawcą serii jest Agora.

Wydanie kolekcji wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1,TVN, Polsat), w radiu (Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz "Metro"), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w internecie (serwisy z Grupy Gazeta.pl). Spot tv przygotował Timecode, a emisje zakupił dom mediowy Starlink.

Powrót