Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

20 stycznia 2012 / 12:18

Muzyczna kolekcja "30 lat Listy Przebojów Trójki"

Muzyczna kolekcja
Komunikat prasowy

27 stycznia 2012 r. ukaże się pierwszy tom serii wydanej z okazji jubileuszu 30-lecia Listy Przebojów Trójki. 13-tomowa kolekcja zaprezentuje hity muzyczne z lat 2007-2011 w autorskim wyborze Marka Niedźwieckiego i Piotra Barona.

Seria "30 lat Listy Przebojów Trójki" jest uzupełnieniem kolekcji wydanej na 25-lecie Trójki. Wśród ponad 160 utworów wybranych przez Marka Niedźwieckiego i Piotra Barona znalazły się największe hity takich gwiazd, jak: Freddie Mercury, Sting, Adele czy Lionel Richie, a także najnowsze piosenki polskich i zagranicznych wykonawców, takich jak: Nosowska, The Car Is On Fire, Lao Che i wielu innych.

Każdy album składa się z książeczki, która zawiera wspomnienia prowadzących, anegdoty związane z artystami i ich piosenkami, oraz z płyty CD z 13 utworami.

Pierwszy tom serii "30 lat Listy Przebojów Trójki" - największe przeboje 2007 r. w wyborze Marka Niedźwieckiego - ukaże się 27 stycznia 2012 r. Kolejne tomy będą do kupienia w każdy piątek na kulturalnysklep.pl, sklep.polskieradio.pl, w salonach Empiku, w sieciach Media Markt i Saturn oraz w wybranych punktach sprzedaży prasy.

Wydawca serii: Agora S.A.

Patron medialny: Program Trzeci Polskiego Radia.

Wydanie kolekcji wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, At Media), radiu (Polskie Radio PR 3), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz dziennik "Metro"), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl). Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo, za zakup mediów - Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.