Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

21 czerwca 2021 / 14:00

Moto.pl prezentuje raport o rynku motoryzacji po pandemii

Moto.pl prezentuje raport o rynku motoryzacji po pandemii

Ostatnie miesiące miały znaczący wpływ na zmianę nawyków konsumenckich. Przede wszystkim przyspieszyły proces digitalizacji, która wkroczyła właściwie do każdej dziedziny naszego życia, w tym do branży motoryzacyjnej. Konsumenci coraz częściej oglądają samochody w internecie i tam umawiają się na wirtualne jazdy próbne. Redakcja Moto.pl wspólnie z agencją badawczą Minds & Roses postanowiła sprawdzić, jak postępująca digitalizacja oraz nowa rzeczywistość pandemiczna wpłynęły na branżę motoryzacyjną. Wyniki badania internautów prezentuje raport dostępny na https://newslettery.gazeta.pl/raport_moto.

Czy konsumenci będą chętniej kupować samochody w kanale online? Jak pandemia wpłynęła na potrzebę mobilności i jak wyglądają plany zakupowe potencjalnych klientów na najbliższe miesiące? Czy ekologia odgrywa dziś znaczącą rolę przy wyborze nowego samochodu? Odpowiedzi na te i inne pytania zostały zawarte w opublikowanym właśnie raporcie, który stworzyły Moto.pl i agencja badawcza Minds & Roses. Raport przedstawia wyniki badania przeprowadzonego techniką CAWI w dniach od 24 marca do 1 kwietnia 2021 r. wśród 600 użytkowników portali motoryzacyjnych, którzy wchodzą na strony internetowych serwisów z kategorii moto i/lub przeglądają ich profile w mediach społecznościowych przynajmniej raz w tygodniu.

- Pandemia koronawirusa spowodowała zmiany zachowań konsumenckich, które obserwujemy właściwie w każdej branży, także motoryzacyjnej – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Wierzymy, że przyspieszona digitalizacja, chęć przemieszczania się w bezpieczny sposób oraz coraz bardziej widoczne trendy związane z ekologią są szansą i wyzwaniem zarówno dla marketerów z branży motoryzacyjnej, jak i dla wydawców. Zdecydowaliśmy się zrobić badanie internautów, aby ułatwić nam poznanie nastrojów konsumenckich, a - co za tym idzie - lepiej odpowiedzieć na ich potrzeby – dodaje Wysocki.

- Pandemia była dla świata motoryzacji wydarzeniem bez precedensu. Odczuły to także media motoryzacyjne, w tym Moto.pl, które zgrabnie dostosowało się do nowej sytuacji, znacznie zwiększając zasięg. Zastanawialiśmy się, jak ten czas zmienił naszych czytelników, czego od nas oczekują i jakie nastroje panują wśród osób, które mają potrzebę zakupu samochodu – wyjaśnia genezę badania Tomasz Korniejew, dyrektor obszaru Moto.pl.

Raport, dostępny do pobrania na stronie https://newslettery.gazeta.pl/raport_moto, bierze pod uwagę obszary, na których skupia się także Moto.pl, czyli motoryzację, biznes i eko-trendy. Twórcy serwisu doskonale wiedzą, że jednym z największych wyzwań w najbliższych latach będzie digitalizacja branży moto, a sprzedaż samochodów w e-commerce przyspieszy. To m.in. dlatego na Moto.pl powstał wirtualny showroom, w którym konsumenci mogą oglądać samochody bez wychodzenia z domu. To rozwiązanie na nowe czasy pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, co odegrało niezwykle ważną rolę w okresie pandemicznych ograniczeń.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.