Komunikat prasowy
Nowa kampania wizerunkowa pod hasłem "Łączy nas wiele" promuje szeroki dostęp do treści pod marką "Metra" na wielu platformach - w prasie oraz w internecie.
Ogólnopolska kampania pokazuje kompleksową ofertę czytelniczą marki "Metro", odpowiadającą stylowi życia współczesnego czytelnika prasy i użytkownika internetu. "Metro" daje mu swobodny dostęp do informacji zarówno w druku, jak i online - poprzez wydania cyfrowe oraz portal MetroMsn.pl, na wszystkich popularnych urządzeniach: komputerach, tabletach i smartfonach.
Hasło "Łączy nas wiele" podkreśla multimedialność marki "Metro" oraz bliskość odbiorcy.
Kampania, która potrwa do końca listopada 2013 r., obejmuje media ogólnopolskie: prasę (dziennik "Metro", "Gazeta Wyborcza"), nośniki reklamy zewnętrznej AMS (w tym także spoty emitowane na ekranach CityINFOtv w środkach komunikacji miejskiej), radio (Radio TOK FM, Radio Roxy, Radio Złote Przeboje) oraz internet (grupa Gazeta.pl).
Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział marketingu odpowiedzialny za "Metro" i MetroMsn.pl.