Komunikat prasowy
W najnowszym numerze "Avanteen", który ukaże się jutro, 1 września br., znajdą się propozycje mody szkolnej i streetowej, testy suchych szamponów i peelingów antybakteryjnych, przykłady ćwiczeń na prostą sylwetkę oraz instrukcje, jak samemu zrobić koszulę, spódnicę i etui na telefon. Gwiazdą okładki będzie piosenkarka Margaret, która w wywiadzie opowie o swojej pasji do muzyki i projektowaniu pierwszych kolekcji modowych, a także o pracy nad nową płytą.
Tematem numeru trzeciego w tym roku wydania "Avanteen" będzie praca trendforecastera - redakcja wytłumaczy, czym zajmuje się ten specjalista i podpowie, jak można nim zostać. Czytelnicy dowiedzą się też, jak zrobić najładniejsze selfie, czy przyjaźń w sieci jest tym samym, co przyjaźń "w realu" i jakie zagrożenia czyhają na nich w internecie.
Redakcja pisma pomoże w przygotowaniach do nowego roku szkolnego, proponując ubrania na lekcje i na spotkania w mieście, przegląd jesiennych butów i toreb do szkoły, a także ucząc, jak zrobić delikatny makijaż do szkoły. Poleci również przepisy na zdrowe dania i desery z różnego rodzaju płatków, np. owsianych.
Czytelnicy "Avanteen" będą mogli również wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będą kosmetyki, bransoletki oraz akcesoria szkolne.
Dzięki aplikacji Viuu w najnowszym wydaniu "Avanteen" będzie można obejrzeć m.in. zdjęcia oraz filmy z sesji z udziałem Margaret oraz z innych sesji, które będzie można znaleźć w magazynie, a także materiał wideo pokazujący, jak ozdobić sweter.
"Avanteen" zachęci również czytelników do skorzystania z kuponów rabatowych ze zniżką do -80% na ubrania i jedzenie oraz na bilety do kin sieci Helios w całej Polsce.
Najnowsze wydanie "Avanteen" ukaże się 1 września br. w cenie 2,99 zł. Numer będzie dostępny także w wersji z dodatkiem - skarpetkami Gatta w pięciu kolorach do wyboru (cena magazynu z dodatkiem - 6,99 zł).
Wydanie pisma wspiera kampania promocyjna prowadzona w internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl i Wp.pl, Facebook), w prasie (czasopisma Agory, "Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, dziennik "Metro"), w stacjach radiowych (Rock Radio, Chilli Zet), w telewizji 4FunTV, na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w kinach sieci Helios i punktach sprzedaży. Działania reklamowe przygotował dział marketingu pionu Czasopism i prasy bezpłatnej Agory.
"Avanteen" to jedyny w Polsce magazyn lifestyle'owo-shoppingowy dla młodzieży w wieku 11-19 lat, poświęcony zwłaszcza modzie i urodzie. Proponuje inspiracje i stylizacje oraz wybór z sklepowej oferty ubrań i dodatków. Część pisma poświęcona urodzie zawiera praktyczne porady dotyczące pielęgnacji cery, wykonania manikiuru i stylizacji fryzur oraz propozycje kosmetyków. Materiały z sesji zdjęciowych wzbogacone są o nagrania backstage, które można oglądać na urządzeniach mobilnych dzięki aplikacji Viuu. Magazyn uzupełnia portfolio czasopism Agory o ofertę skierowaną do młodego odbiorcy i poszerza markę shoppingową "Avanti". Pierwszy numer "Avanteen" ukazał się w czerwcu 2014 r.