Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

19 lutego 2015 / 17:24

Marcowy "Świat motocykli" w nowym wydaniu

Marcowy
Komunikat prasowy

Już dziś, 19 lutego br. na rynku ukazuje się poszerzone i odświeżone wydanie miesięcznika "Świat Motocykli". Magazyn ma odmienioną szatę graficzną, odświeżony układ działów i logo.

Redakcja "Świata Motocykli" przygotowała nowości dla czytelników - w każdym numerze w rubryce "Strefa bez prawka" przedstawi porównanie aż trzech motocykli 125 ccm, nowością będą także działy "Porady" oraz "Osobowość", w którym pojawią się wywiady ze znanymi osobami, które interesują się motocyklami. W wydaniach będzie także więcej artykułów wykorzystujących możliwości aplikacji Viuu, a po zimowej przerwie powróci kalendarz imprez motocyklowych na cały sezon.

W marcowym numerze pisma znalazły się prezentacje motocykli, m.in. BMW R 1200R, Junaka 806, Yamahy MW 125 Tricyty czy Keewaya RKS 125, a także porównanie możliwości Hondy VFR 1200X Crosstourer i KTM 1190 Adventure. Redakcja podpowiada, jak każdy motocyklista może ćwiczyć swój wzrok i równowagę oraz co warto wiedzieć o konstrukcji ram.

W nowym dziale "Osobowość" o swojej motocyklowej pasji opowiedział aktor Marek Siudym, w rubryce "Ale Historia!" pojawiła się sylwetka Tadeusza Tomaszewskiego, legendy motocykli dwudziestolecia międzywojennego, a podróż na Peloponez zrelacjonował Marek Harasimiuk. Czytelnicy mogą zapoznać się też z kolejną odsłoną maszyn nominowanych w 7. edycji Plebiscytu Świata Motocykli na Motocykl roku 2015.

Dzięki aplikacji Viuu dostępne są trzy materiały wideo z testów: BMW R 1200R, Hondy CBR 1000RR Fireblade SP oraz KTM Freeride E-SX.

Zmiany makiety, szaty graficznej i logotypu miesięcznika przygotowała stała graficzka pisma Ewa Żmigrodzka.

Marcowe wydanie "Świata Motocykli" ukazuje się w powiększonej objętości - ma 124 strony i można je kupić w cenie 7,90 zł.

Najnowszy numer "Świata Motocykli" wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio), w internecie (serwisy Grupy Gazeta.pl) i w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz czasopisma Agory). Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu Czasopism i Prasy Bezpłatnej Agory.

Powrót