Komunikat prasowy
Od stycznia br. Marcin Kasprzak będzie kierował redakcją miesięcznika "Logo".
- "Logo" to jeden z nielicznych magazynów męskich na polskim rynku, który nie jest wydawany na międzynarodowej licencji, a więc nie ma narzuconego DNA. To daje duże pole manewru i szansę na dostosowanie się do polskich realiów - mówi Marcin Kasprzak, nowy redaktor naczelny. - Nie będę serwować czytelnikom bajeczki o wyidealizowanym świecie, który nie istnieje. Wierzę, że znajdzie się czytelnik, dla którego liczy się normalność i naturalność. Chcę, by "Logo" trafiało do takiego czytelnika, który - choć jest wymagający - to nie musi niczego udowadniać i z dystansem patrzy na świat - dodaje.
Marcin Kasprzak zastąpi na stanowisku Mikołaja Kirschke, który rozstaje się z Agorą.
Marcin Kasprzak w latach 2009-2012 pracował jako dziennikarz w magazynie "Malemen", a od maja 2012 r. był związany z wydawnictwem Marquard Media Polska - był redaktorem w magazynie "Playboy", a od października 2014 również redaktorem magazynu "Esquire". W Marquard Media Polska odpowiadał również za wydania specjalne - "Kreator" (dodatek do magazynu "Playboy") oraz "The Big Black Book" (dodatek do magazynu "Esquire"). Był redaktorem naczelnym magazynu "On i Kropka" dołączanego do "Kropka TV", współpracował m.in. z magazynami "Fashion Magazine", "Classic Auto" i "Mercedes-Benz magazyn" oraz portalami "Onet Biznes", "Onet Podróże" czy "Biznes.pl". Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.