Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

17 maja 2025 / 10:05

"Mamy to!" – Agora grupą mediową nr 1 w Polsce

Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki prasowe oraz reklama kinowa.   

Agora to grupa mediowa z najbardziej zróżnicowaną ofertą w Polsce, która łączy w sobie informacje, rozrywkę i reklamę. Jako jedyna na rynku posiada szerokie portfolio obejmujące: lidera reklamy zewnętrznej AMS, Grupę Eurozet – drugą pod względem zasięgu grupę radiową z takimi stacjami jak Radio ZET i TOK FM, opiniotwórczy dziennik “Gazetę Wyborczą” oraz lidera subskrypcji cyfrowej – Wyborcza.pl, Gazeta.pl – portal horyzontalny z silną pozycją w segmencie newsowym i lifestyle’owym oraz największą sieć kin w Polsce – Helios.  

Grupa Agora to grupa z misją, w której jakościowe dziennikarstwo spotyka się z nowoczesnymi formatami rozrywki i komunikacji. Dzięki multikanałowemu dotarciu, silnym markom i możliwości synergii między różnymi mediami tworzy unikatową na rynku ofertę dla reklamodawców.   

W związku z wynikami Mediapanelu firma przygotowała kampanię wizerunkową “Mamy to!”, obejmującą radio, kino, prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Koncepcja kreatywna kampanii powstała we współpracy z agencją Open. Za jej realizację odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej Grupy Agora oraz zespół grafików “Wyborczej”. Głosem kampanii został Kamil Baleja, dziennikarz Radia ZET. 

 

*Źródło: badanie Mediapanel/ Gemius, kwiecień 2025 r. Wskaźniki: "Real Users - średnia dzienna"; Channel space type: Commercial; dane crossmedia dla platform: Internet, Radio, Telewizja, Outdoor. Zestawienie Top Media Owners. Opracowanie Agora S.A. 

Powrót