Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

1 września 2017 / 11:19

"Make Poland Great Again" - nowy format wideo Gazeta.pl i Make Life Harder

Już w najbliższy poniedziałek, 4 września br. o godz. 18:00 na stronie głównej Gazeta.pl będzie można obejrzeć premierowy odcinek programu "Make Poland Great Again", współtworzonego przez duet Make Life Harder. To komediowy night-show informacyjny prezentujący satyryczne spojrzenie na politykę i bieżące wydarzenia.

- To pierwsza taka produkcja w historii Gazeta.pl. W polskich mediach brakuje atrakcyjnej publicystyki - trafiającej do młodych ludzi, podanej w nowoczesnej, zaczepnej, internetowej formie. Chcieliśmy nawiązać do świetnych amerykańskich show Johna Olivera i Stevena Colberta - mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl. - Make Life Harder to charyzmatyczni internetowi twórcy, z którymi od dawna chcieliśmy współpracować. „Make Poland Great Again” to nowe wyzwanie dla nich i dla nas - dodaje.

Make Life Harder to Rafał Żabiński i Jakobe Mansztajn - popularny blogerski duet, który od kilku lat satyrycznie komentuje polską rzeczywistość. Do tej pory swoimi obserwacjami dzielili się z prawie 250 tys. fanów na Facebooku oraz z czytelnikami swoich dwóch książek.

- Jeszcze wczoraj śmialiśmy się z szafiarek i pisaliśmy teksty o tym, jak jeść banana. Komentowanie polskiej polityki wydaje nam się naturalną kontynuacją naszej dotychczasowej kariery - mówi Rafał Żabiński. - Gdyby Piotr Kraśko i Tadeusz Drozda mieli mieć dziecko to byłoby to „Make Poland Great Again” - dodaje Jakobe Mansztajn.

Program „Make Poland Great Again” jest realizowany w formie zbliżonej do telewizyjnego night-show, w którym prowadzący siedzą za biurkiem, a w nagraniu na żywo uczestniczy publiczność. Osoby, które chciałyby wziąć udział w nagraniach, mogą zgłaszać się na adres mpga@agora.pl.

Nowe odcinki show „Make Poland Great Again” będą publikowane na stronie głównej Gazeta.pl w poniedziałki o godz. 18:00. W pierwszym sezonie programu zaplanowano osiem odcinków, każdy trwający ok. 12-15 minut. Program oraz jego fragmenty będą też publikowane w kanałach Gazeta.pl w mediach społecznościowych - na YouTube, Facebooku i Twitterze - oraz na oficjalnej stronie show - Mpga.Gazeta.pl.

Za nowy projekt, jako producent formatu, odpowiada Kamil Rutkowski, szef produkcji wideo w Gazeta.pl.

Startowi programu będzie towarzyszyła kampania w internetowych serwisach Agory (m.in. Gazeta.pl, Sport.pl, Plotek.pl, Logo24, Avanti24), w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), w sieci kin Helios, w stacjach radiowych (Radio TOK FM, Rock Radio), w telewizji METRO oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe przygotował dział marketingu Gazeta.pl.

Powrót