Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

14 kwietnia 2022 / 08:42

Maciej Nowak. Pełną gębą – nowy cykl kulinarny na łamach „Gazety Stołecznej”

Maciej Nowak. Pełną gębą – nowy cykl kulinarny na łamach „Gazety Stołecznej”

15 kwietnia br. w „Tygodniku Warszawa” – piątkowym wydaniu „Gazety Stołecznej” oraz w serwisie warszawa.wyborcza.pl ukaże się pierwszy artykuł z nowego, cotygodniowego cyklu pt. Maciej Nowak. Pełną gębą. Znany krytyk kulinarny będzie recenzował dla czytelników „Wyborczej” dania serwowane w warszawskich knajpach, przyznając lokalom oceny w postaci „stoliczków”.

Nasi czytelnicy kochają jeść w restauracjach, odkrywać nowe miejsca i smaki. I choć anonimowe opinie w popularnych serwisach są dziś na wyciągnięcie ręki, nie zastępują one fachowej oceny i mistrzowskiego języka krytyków kulinarnych. Warszawa ma największą liczbę restauracji i to właśnie w tym mieście takie recenzje są najbardziej potrzebne – mówi Mikołaj Chrzan, wicenaczelny „Gazety Wyborczej” i szef redakcji lokalnych. 

Autorem cyklu publikowanego w „Gazecie Stołecznej” będzie krytyk teatralny i kulinarny związany z „Wyborczą" od ponad 20 lat – Maciej Nowak. To powrót publicysty na łamy dziennika, gdzie przez wiele lat dzielił się on z czytelnikami swoją pasją i wiedzą o gastronomii. W nowym cyklu Nowak sam będzie wybierał i odwiedzał warszawskie restauracje, degustował i oceniał podawane tam dania, przyznając im punkty.

W porównaniu do poprzednich edycji nowością będą oceny, które Maciej Nowak będzie przyznawał recenzowanym lokalom. Będą to „stoliczki" mierzone w skali od 0 do 5. Ważny jest także udział czytelników - raz w miesiącu nasz autor wybierze pięć restauracji i to czytelnicy dziennika, głosując w serwisie Warszawa.wyborcza.pl, zadecydują, którą z nich recenzent odwiedzi - opowiada Małgorzata Bujara, redaktor naczelna „Gazety Stołecznej". 

Recenzje kulinarne w ramach cyklu Maciej Nowak. Pełną gębą ukazywać się będą raz w tygodniu, w piątkowym „Tygodniu Warszawa” oraz w serwisie warszawa.wyborcza.pl.

Cykl promowany jest w prasie, radiu i internecie oraz w mediach społecznościowych na profilach „Gazety Wyborczej”. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Stołecznej”.

Powrót