Komunikat prasowy
Artykuły o męskich przygodach, podróżach i wyzwaniach, wywiady z interesującymi postaciami i porady, jak powinien wyglądać modny mężczyzna - to wszystko można znaleźć na łamach magazynu "Logo". Listopadowe wydanie pisma, dostępne od dziś na rynku, ukazało się w ulepszonej formule i szacie graficznej - z nową, oryginalną okładką!.
- Nowoczesny mężczyzna jest ciekawy - ciekawy świata, ale też i w nim jest coś ciekawego, jakaś pasja, hobby czy nietypowy sposób na spędzanie czasu wolnego. "Logo" w nowej odsłonie to pismo właśnie dla takich osób - aktywnych, z szerokimi zainteresowaniami i wyjątkowymi pasjami - mówi Mikołaj Kirschke, redaktor naczelny i wydawca miesięcznika "Logo". - Zmianę, jaką proponujemy czytelnikom, odzwierciedla też nowa, bardzo interesująca kampania reklamowa naszego magazynu, w której radzimy mężczyznom: "Wybierz swoją drogę. Ale najpierw spróbuj wszystkiego" - oczywiście, spróbuj z "Logo"!
Na łamach odmienionego "Logo" można znaleźć jeszcze więcej artykułów poświęconych męskim pasjom i wyzwaniom - każdy numer otwiera "Przygoda miesiąca", a w niej m.in. relacje z ciekawych podróży czy z próbowania swoich sił przez dziennikarzy pisma w zupełnie nowych, oryginalnych sytuacjach czy sportach. Miesięcznik proponuje też czytelnikom więcej wywiadów ze znanymi mężczyznami, portretów ciekawych postaci i reportaży. W magazynie nie zabraknie artykułów poświęconych nowinkom technologicznym, motoryzacji i gadżetom, porad kulinarnych, a także mody - od teraz w formie jeszcze ciekawszych sesji zdjęciowych i atrakcyjnych prezentacji produktów.
Zmiany dopełnia nowa szata graficzna pisma oraz zmieniona okładka. "Logo" będzie na niej prezentować bohaterów numeru - ciekawych mężczyzn, którzy osiągnęli coś wyjątkowego, przedstawianych w naturalnych ujęciach i w dynamiczny sposób. Na okładce listopadowego "Logo" pojawiło się intrygujące portretowe zdjęcie reżysera Wojciecha Smarzowskiego, z którym wywiad można przeczytać w numerze.
W listopadowym "Logo" czytelnicy znajdą też m.in. rozmowę o świecie przyszłości z Januszem Kaniewskim, projektantem Ferrari, relację "Mój pierwszy raz" z treningu futbolu amerykańskiego, przegląd zdalnie sterowanych modeli latających i przepis na idealnego hamburgera.
Nową odsłonę pisma przygotował zespół "Logo".
Wydanie magazynu wspiera kampania promocyjna prowadzona w: ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w kinach (Helios i Multikino), w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory) oraz na stronach internetowych (Gazeta.pl i WP.pl). Za zakup mediów oraz kreację odpowiada dział marketingu "Gazety Wyborczej" i Czasopism Agory, produkcją spotów zajęła się agencja Bardzo.