Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 listopada 2018 / 16:25

„Lepiej znajdź mieszkanie” – Domiporta.pl z nową stroną, logotypem i multimedialną kampanią

„Lepiej znajdź mieszkanie” – Domiporta.pl z nową stroną, logotypem i multimedialną kampanią

Jedna z najpopularniejszych w Polsce platform z ofertami nieruchomości zyskała nowoczesny i funkcjonalny layout oraz nową identyfikację wizualną. Na nowej stronie Domiporta.pl użytkownicy znacznie wygodniej przejrzą oferty nieruchomości oraz przeczytają porady i opinie ekspertów, a w poszukiwaniach domu czy mieszkania pomoże im inteligentny chatbot. Start nowego serwisu podkreśla specjalnie przygotowana na tę okazję kampania pod hasłem „Lepiej znajdź mieszkanie”.

Nowy layout serwisu i funkcjonalności wykorzystujące innowacyjne technologie to pierwszy etap realizacji naszej nowej strategii – baza, na której chcemy budować nowoczesną platformę cyfrową – mówi Sławomir Gąsiorowski, prezes Domiporta.pl. – Chcemy, aby za jakiś czas Domiporta.pl stała się hubem integrującym wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Dlatego stopniowo wzbogacamy serwis o porady ekspertów i narzędzia tworzone zarówno z myślą o indywidualnych użytkownikach, jak i o agencjach nieruchomości czy osobach zainteresowanych trendami rynkowymi.

Nowa Dompiorta.pl to innowacyjna i lekka strona, której nowoczesny layout został stworzony na podstawie najlepszych rynkowych benchmarków. W nowej odsłonie serwisu użytkownicy znajdą pięć zakładek: Sprzedaż, Wynajem, Inwestycja – z ofertami z poszczególnych kategorii, Raporty i analizy – zawierającą artykuły i infografiki na temat rynku nieruchomości tworzone przez ekspertów Domiporta.pl oraz Premium Real Estate – zupełnie nową kategorię poświęconą nieruchomościom z najwyższej półki cenowej.

Za pomocą udoskonalonej wyszukiwarki, wzbogaconej o nowe opcje filtrowania, użytkownicy mogą jeszcze wygodniej przeszukiwać bazę ogłoszeń z nieruchomościami na sprzedaż i na wynajem, a także przeznaczonymi pod potencjalną inwestycję. Również strony z ofertami zyskały nowy wygląd – w projekcie postawiono na dużą liczbę zdjęć nieruchomości oraz czytelne oznaczenia obrazkowe informujące o ich najważniejszych cechach. Użytkownicy mogą także skoncentrować się na wyszukiwaniu nieruchomości na wybranym obszarze, korzystając z wygodnej mapy uwzględniającej ważne miejsca znajdujące się w okolicy, np. sklepy, urzędy, szkoły czy parki.

W odświeżonym layoucie udoskonalona została również siatka reklamowa, w której postawiono na mniejszą liczbę powierzchni, gwarantujących lepszą widoczność reklam.

Strona Domiporta.pl jest teraz nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale także wyjątkowo funkcjonalna, dzięki wykorzystaniu nowych technologii. Udoskonalony panel dla użytkowników umożliwia zarządzanie i zapamiętywanie preferencji dotyczących ofert, co pozwala na jednoczesne wyszukiwanie kilku nieruchomości. Panel zyskał także specjalny powiadamiacz, który informuje użytkowników o pojawieniu się nowych ofert zgodnych z zapisanymi przez nich preferencjami.

Nowa odsłona Domiporta.pl wykorzystuje sztuczną inteligencję do bieżącej obsługi użytkowników. Skontaktuje się z nimi inteligentny chatbot, który zbada ich preferencje i zaproponuje dopasowane do nich oferty.

Domiporta.pl ma również nową, kojarzącą się z lokalizacją, identyfikację wizualną. W nowym logotypie serwisu znalazł się tzw. pin – ikona lokalizacji na mapie, symbolizująca własne miejsce na ziemi.

We wtorek, 13 listopada br. rozpoczęła się kampania reklamowa promująca odświeżoną platformę Domiporta.pl. Działania marketingowe wykorzystujące hasło „Lepiej znajdź mieszkanie” w humorystyczny sposób odnoszą się do realnych potrzeb użytkowników serwisu i ich bolączek związanych z szukaniem nieruchomości.

Serwis jest promowany w internecie (Google, serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), w radiu (radiostacje Agory), w telewizji (Stopklatka), na ekranach sieci kin Helios oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS). Kampanię przygotował zespół marketingu Domiporta.pl. Działania promocyjne z udziałem influencerów zaplanowała agencja Hash.fm.

Co miesiąc z Domiporta.pl korzysta prawie 1 mln użytkowników, którzy szukają w serwisie nieruchomości, zamieszczają ogłoszenia czy czytają porady na temat rynku mieszkaniowego.

 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.