Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

10 stycznia 2008 / 11:34

Kosmetyki roku "Poradnika Domowego"

Kosmetyki roku
Komunikat prasowy

Plebiscyt "Mój Kosmetyk 2007" prowadzony przez miesięcznik "Poradnik Domowy" został rozstrzygnięty . W lutowym numerze, dostępnym w sprzedaży od 10 stycznia br., przedstawione są najlepsze zdaniem czytelników produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy.

Dziesiąta edycja plebiscytu "Mój Kosmetyk" wyłoniła ulubione produkty czytelników, które weszły na rynek w 2006 i 2007 roku. Do listopada 2007 r. oceniane były kosmetyki zgłoszone przez producentów i dystrybutorów w kilku kategoriach.

LAUREACI PLEBISCYTU "MÓJ KOSMETYK 2007" TO:

kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY

1. Intensywnie nawilżający krem-żel Aqua Sensation Nivea Visage (Nivea)

2. Rozświetlająco-nawilżająca emulsja na dzień Complete Care Multi-Radiance Olay (Procter & Gamble)

3. Age Re-Perfect Pro-Calcium, krem dogłębnie odbudowujący na noc (L`Oréal)

kategoria: CIAŁO

1. Dove Summer Glow (Unilever)

2. Aktywne Serum Modelujące Brzuch i Pośladki Slim Extreme 3D (Eveline Cosmetics)

3. Johnson`s Holiday Skin Body Lotion Night (Johnson's)

kategoria: WŁOSY

1. Masło regeneracyjne Olejki Pielęgnacyjne Gliss Kur (Schwarzkopf & Henkel)

2. Maseczka Garnier Fructis Odbudowa i Blask (Garnier)

3. Pianka 2-dniowa objętość Wellaflex (Wella)

kategoria: MAKIJAŻ

1. Telescopic Mascara (L'Oréal Paris)

2. Age Renew Foundation (MaxFactor)

3. Tusz Volumetrix (Astor)

kategoria: ZAPACH

1. Darling Kylie Minogue (Coty)

2. True Glow (Avon)

3. Cat deluxe At Night Naomi Campbell (P&G Prestige)

kategoria: KOSMETYK APTECZNY

Twarz

1. Neovadiol (Vichy)

Włosy

1. Shampooing Repulpant Volumateur Dercos Technique (Vichy)

Ciało

1. Lipo-metric Amincissant Retractant (Vichy)

Patronem medialnym plebiscytu jest portal Gazeta.pl

Gala rozdania statuetek "Mój Kosmetyk" odbędzie się 17 stycznia 2007 w Klubie Foksal 19 (obowiązują zaproszenia).

W lutowym "Poradniku Domowym" można również przeczytać o najnowszych trenach w modzie, poznać nowe przepisy na pierogi oraz dowiedzieć się, jak walczyć z nadciśnieniem. Magazyn jest dostępny w punktach sprzedaży prasy od 10 stycznia w cenie 2,99 zł (wydanie bez insertu). Z miesięcznikiem można kupić również praktyczny kuferek na kosmetyki (7,99 zł), książkę kucharską z przepisami na dania z cielęciny (4,99 zł), książkę "Kuchnia erotyczna" z przepisami na Walentynki (5,99 zł) lub jedną z płyt VCD z filmem dla dzieci (4,50 zł)

Nowe wydanie "Poradnika Domowego" wspiera kampania reklamowa w telewizji - m.in. TVP, TVN, Polsat, "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, "Metrze", czasopismach Agory. Spoty reklamowe przygotowało studio Badi Badi, media zaplanował dom mediowy Starlink.

Powrót