Komunikat prasowy
Plebiscyt "Mój Kosmetyk 2007" prowadzony przez miesięcznik "Poradnik Domowy" został rozstrzygnięty . W lutowym numerze, dostępnym w sprzedaży od 10 stycznia br., przedstawione są najlepsze zdaniem czytelników produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy.
Dziesiąta edycja plebiscytu "Mój Kosmetyk" wyłoniła ulubione produkty czytelników, które weszły na rynek w 2006 i 2007 roku. Do listopada 2007 r. oceniane były kosmetyki zgłoszone przez producentów i dystrybutorów w kilku kategoriach.
LAUREACI PLEBISCYTU "MÓJ KOSMETYK 2007" TO:
kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY
1. Intensywnie nawilżający krem-żel Aqua Sensation Nivea Visage (Nivea)
2. Rozświetlająco-nawilżająca emulsja na dzień Complete Care Multi-Radiance Olay (Procter & Gamble)
3. Age Re-Perfect Pro-Calcium, krem dogłębnie odbudowujący na noc (L`Oréal)
kategoria: CIAŁO
1. Dove Summer Glow (Unilever)
2. Aktywne Serum Modelujące Brzuch i Pośladki Slim Extreme 3D (Eveline Cosmetics)
3. Johnson`s Holiday Skin Body Lotion Night (Johnson's)
kategoria: WŁOSY
1. Masło regeneracyjne Olejki Pielęgnacyjne Gliss Kur (Schwarzkopf & Henkel)
2. Maseczka Garnier Fructis Odbudowa i Blask (Garnier)
3. Pianka 2-dniowa objętość Wellaflex (Wella)
kategoria: MAKIJAŻ
1. Telescopic Mascara (L'Oréal Paris)
2. Age Renew Foundation (MaxFactor)
3. Tusz Volumetrix (Astor)
kategoria: ZAPACH
1. Darling Kylie Minogue (Coty)
2. True Glow (Avon)
3. Cat deluxe At Night Naomi Campbell (P&G Prestige)
kategoria: KOSMETYK APTECZNY
Twarz
1. Neovadiol (Vichy)
Włosy
1. Shampooing Repulpant Volumateur Dercos Technique (Vichy)
Ciało
1. Lipo-metric Amincissant Retractant (Vichy)
Patronem medialnym plebiscytu jest portal Gazeta.pl
Gala rozdania statuetek "Mój Kosmetyk" odbędzie się 17 stycznia 2007 w Klubie Foksal 19 (obowiązują zaproszenia).
W lutowym "Poradniku Domowym" można również przeczytać o najnowszych trenach w modzie, poznać nowe przepisy na pierogi oraz dowiedzieć się, jak walczyć z nadciśnieniem. Magazyn jest dostępny w punktach sprzedaży prasy od 10 stycznia w cenie 2,99 zł (wydanie bez insertu). Z miesięcznikiem można kupić również praktyczny kuferek na kosmetyki (7,99 zł), książkę kucharską z przepisami na dania z cielęciny (4,99 zł), książkę "Kuchnia erotyczna" z przepisami na Walentynki (5,99 zł) lub jedną z płyt VCD z filmem dla dzieci (4,50 zł)
Nowe wydanie "Poradnika Domowego" wspiera kampania reklamowa w telewizji - m.in. TVP, TVN, Polsat, "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, "Metrze", czasopismach Agory. Spoty reklamowe przygotowało studio Badi Badi, media zaplanował dom mediowy Starlink.