Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 4. kwartale 2018 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 4. kwartale 2018 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

12,30 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

18 marca 2019 / 16:07

KOMBII, De Mono i Patrycja Markowska w nowej kampanii Radia Złote Przeboje „Tylko dobra muzyka”

KOMBII, De Mono i Patrycja Markowska w nowej kampanii Radia Złote Przeboje „Tylko dobra muzyka”

W poniedziałek, 18 marca br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.

Kreacje reklamowe skupione wokół hasła „Tylko dobra muzyka” można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski (AMS) oraz w internecie (Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube oraz sieci reklamowe).
Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dział promocji Grupy Radiowej Agory wspólnie z domem mediowym Spark Foundry (Publicis Groupe). Agencja digitalowa Artegence opracowała koncept kreatywny oraz projekty OOH i digital – reklamy display, screeningi, media społecznościowe oraz dedykowaną kampanii stronę internetową z wideo wywiadami i sekcją konkursową. Autorem sesji fotograficznej zrealizowanej w studio fotograficznym Agencji Gazeta jest Albert Zawada.

W ramach działań promocyjnych Radia Złote Przeboje powstały również krótkie wywiady wideo z Patrycją Markowską oraz muzykami z KOMBII i De Mono, w których gwiazdy odpowiadają na pytania w nietypowy sposób - tytułami swoich piosenek. Nagrania wideo z udziałem artystów zatytułowane „To tu odpowiadają Ci przeboje” można zobaczyć na specjalnej stronie http://audycje.zloteprzeboje.tuba.pl/tylko_dobra_muzyka. Za koncept odpowiadała agencja Artegence, a za realizację dom produkcyjny Timecode.

Kampanię wspiera też konkurs antenowy „Łowcy przebojów w Radiu Złote Przeboje”. W zabawie Grzegorz Skawiński z KOMBII, Andrzej Krzywy z De Mono oraz Patrycja Markowska nucą utwory z lat 80., 90. i dwutysięcznych, znane z anteny Radia Złote Przeboje. Zadaniem uczestników konkursu jest odgadnięcie tytułów tych utworów, a dla zwycięzców stacja przygotowała nagrody pieniężne. Dodatkowo artyści będą gośćmi Marzeny Rogalskiej w audycji „Rogalska od kuchni”, nadawanej w niedziele między 14:00 a 16:00.

Projekt nowych działań promocyjnych stacji, które potrwają do końca kwietnia br., powstał w ramach współpracy Radia Złote Przeboje z reprezentującą artystów agencją J&J Musicart.

Powrót