Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 2020 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 2020 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

6,40 zł

Zmiana[PLN]

2,24%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 2,24%
mWIG40 -0,23%
WIG-MEDIA -0,42%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

22 marca 2021 / 13:01

Kampanie oparte o 1st party cookies w Gazeta.pl

Kampanie oparte o 1st party cookies w Gazeta.pl

Gazeta.pl chce jak najpełniej respektować wybory swoich użytkowników oraz dbać o bezpieczny ekosystem dla reklamodawców, co w dobie coraz silniejszego trendu ochrony prywatności oraz ciągłego rozwoju standardów rynkowych i inicjatyw legislacyjnych może być wyzwaniem. Portal nawiązał właśnie współpracę z OneTrust, liderem rozwiązań technologicznych do zarządzania prywatnością i bezpieczeństwem danych, zapewniając najwyższy standard w tym zakresie zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców. Jednocześnie Gazeta.pl rozpoczęła już tworzenie pierwszych kampanii w oparciu o 1st party cookies.

Gazeta.pl od lat konsekwentnie rozwija obszar privacy management, będąc rynkowym liderem w tej dziedzinie. W odpowiedzi na informację o likwidacji 3rd party cookies w przeglądarce Chrome portal wraz z partnerami – jako pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie – zrealizował kampanię z wykorzystaniem danych 1st party i targetowania w oparciu o nie.

Podpisanie umowy z OneTrust doskonale wpisuje się w szereg działań podejmowanych przez Gazeta.pl w obszarze ochrony danych osobowych i zarządzania nimi. Współpraca z firmą pozwoli portalowi być na bieżąco z szybko zmieniającymi się regulacjami, wymogami technologicznymi oraz branżowymi wytycznymi, w tym IAB TCF (Transparency & Consent Framework).

W Gazeta.pl wypełniamy obecnie zobowiązania prawne względem użytkowników z wykorzystaniem jednej z najlepszych na świecie platform do zarządzania prywatnością – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Użytkownik, decydując o zgodzie na przetwarzanie przez nas danych, ma pewność, że korzysta z rozwiązania zgodnego z wszelkimi standardami rynkowymi, a jego wybory są respektowane przez wszystkich uczestników ekosystemu reklamowego. To bardzo ważna informacja także z punktu widzenia reklamodawców, którym zależy na bezpiecznym przetwarzaniu danych w zgodzie z najbardziej wyśrubowanymi normami – dodaje Wysocki.

Spełnianie oczekiwań klienta w zakresie jakości powierzchni reklamowych i bezpiecznego otoczenia jego komunikacji jest wielkim wyzwaniem, z którym muszą zmierzyć się współczesne media. 2021 rok przyniesie konieczność stworzenia otwartego, transparentnego i skalowalnego standardu rynkowego, pozwalającego precyzyjnie docierać do użytkowników nieakceptujących 3rd party cookies.

Świat bez cookies będzie wymagał zwiększenia nakładu pracy na budowanie i umacnianie zaufania na linii użytkownik-ekosystem reklamowy – przyznaje Wysocki. – Wyzwaniem będzie skuteczne pozyskiwanie i respektowanie zgód użytkowników. To dlatego tak istotne jest innowacyjne podejście w tym zakresie. W Gazeta.pl mamy już doświadczenie w przeprowadzeniu kampanii 1st party i z pewnością będziemy rozwijać ten sposób tworzenia komunikacji reklamowej – dodaje Wysocki.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.