Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

KOMUNIKATY GIEłDOWE, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

7,18 zł

Zmiana[PLN]

7,49%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 7,49%
mWIG40 -0,78%
WIG-MEDIA -0,9%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

3 listopada 2020 / 12:00

Joanna Garbaczewska dyrektorem rozwoju oferty internetowej w Doradztwie Mediowym

Joanna Garbaczewska dyrektorem rozwoju oferty internetowej w Doradztwie Mediowym

Doradztwo Mediowe z Grupy Radiowej Agory wzmacnia swoje reklamowe kompetencje online i portfolio usług internetowych, m.in. w obszarze cyfrowego audio. Dyrektorem poszerzonego zespołu spółki odpowiedzialnego za rozwój oferty reklamowej w sieci w październiku 2020 r. została Joanna Garbaczewska.

Zespół Doradztwa Mediowego od lat dostarcza klientom wielomediowe rozwiązania, oparte na synergii mediów. Szerokie portfolio marek radiowych Agory daje wiele możliwości ogłoszeniodawcom, którzy mogą skorzystać z działań reklamowych wykorzystujących te marki w eterze i w internecie, a także z pakietów reklamowych tworzonych wspólnie z innymi mediami Agory.

Jednym z najszybciej rozwijających się obszarów w strukturze Doradztwa Mediowego jest digital marketing. Od początku roku działa zespół odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej i poszerzanie kompetencji przedstawicieli spółki.
- Dynamiczny rozwój produktu i oferty reklamowej Doradztwa Mediowego to efekt długoterminowej strategii opartej na dywersyfikacji działalności w obszarze cyfrowym. Dzięki dedykowanemu zespołowi możemy tworzyć jeszcze więcej jak najlepszych rozwiązań dla klientów o różnych profilach i zasięgu prowadzonej działalności. Zamierzamy sukcesywnie rozwijać ten obszar, dlatego powołaliśmy nowe stanowisko w naszej strukturze - dyrektora rozwoju oferty internetowej, które objęła Joanna Garbaczewska - mówi Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego.

W ramach usług internetowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie standardowe w formatach display i wideo oraz w formie audio - cyfrowego dźwięku, który upowszechnia się na masową skalę. Podążając za nowymi trendami, dostarcza klientom nośniki pozwalające na optymalizację działań reklamowych i korzysta z najnowszych technologii, które pozwalają na umieszczanie w internecie treści audio dopasowanych do profilu i preferencji słuchacza.

Oferowane pakiety audio i wideo pozwalają na realizację kampanii zarówno lokalnych, jak i krajowych we wszystkich stacjach Grupy Radiowej Agory oraz na wybranych serwisach i streamach. Poza własnymi serwisami i aplikacjami Doradztwo Mediowe rekomenduje i pośredniczy także w zakupie powierzchni w serwisach grupy Gazeta.pl, zajmującej 6 miejsce w rankingu największych wydawców online w Polsce. Od kilku lat Doradztwo Mediowe pośredniczy także w zakupie reklam w modelu programatycznym w sieci GDN, prowadzeniu kampanii w SM oraz SEM.
Mocną stroną Doradztwa Mediowego jest tworzenie rozwiązań niestandardowych, budujących wizerunek i świadomość marek. Do takich działań należą m.in. partnerstwa unikalnych audycji radiowych, natywne konteksty czy dedykowane podcasty. Doradcy spółki potrafią budować strategie marketingowe w oparciu o zróżnicowane kanały i formy komunikacji, dzięki temu spółka ma duże doświadczenie w realizacji kampanii spełniających różne cele: zasięgowe, wizerunkowe i efektywnościowe.

- Jesteśmy przekonani, że dotychczasowa, konsekwentnie realizowana strategia inwestycji w rozwój produktów i oferty internetowej Doradztwa Mediowego oraz poszerzanie kompetencji całego, kilkudziesięcioosobowego zespołu sprzedaży zapewnią realizację jakościowych i efektywnych kampanii internetowych w każdym zasięgu, dla klientów lokalnych i krajowych, niezależnie od budżetu - dodaje Adam Kościelski.

Joanna Garbaczewska pracę w Agorze rozpoczęła we wrześniu 1993 roku jako handlowiec w warszawskim oddziale „Gazety Wyborczej". Od stycznia 2003 r. pełniła rolę menadżera do spraw promocji i rozwoju oferty ogłoszeniowej. We wrześniu 2009 r. objęła stanowisko dyrektora sprzedaży prasy bezpłatnej w Agorze, a od 2013 pełniła rolę wydawcy „Metrocafe.pl" - tytułu prasowego i serwisu internetowego oraz zastępcy dyrektor wydawniczej pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory. W 2015 r. zarządzała działem sprzedaży Czasopism Agory, odpowiadając za przychody prasowe i Internetowe. W Doradztwie Mediowym pracuje od września 2018 r. Zanim objęła stanowisko dyrektora rozwoju oferty internetowej, odpowiadała za przygotowywanie i koordynację strategii wielomediowych dla klientów Doradztwa Mediowego.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.