Użytkownicy najczęściej regularnie słuchają dwóch podcastów. Tak odpowiedziało 37 proc. respondentów. 25 proc. – jednego podcastu, a trzech i więcej – blisko 38 proc. Analitycy z Grupy Eurozet zwracają uwagę, że to o 1,9 pproc. więcej niż jeszcze rok wcześniej. Jakie tematy cieszą się największą popularnością? Użytkownicy szukają przede wszystkim podcastów kryminalnych (31 proc.), o zdrowiu i stylu życia (30 proc.) oraz polityce i bieżących wydarzeniach społecznych (29 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się takie tematy jak: psychologia, rozrywka/lifestyle, a także historia i społeczeństwo. Koresponduje to z zainteresowaniami słuchaczy podcastów. 71 proc. z nich śledzi najnowsze doniesienia z kraju lub ze świata, 59 proc. interesuje się tematyką problemów społecznych w kraju lub na świecie oraz stara się być na bieżąco z nowościami i wydarzeniami z obszaru kino, książka i muzyka. Niewiele mniej, bo 57 proc., interesuje się polityką krajową lub międzynarodową.