Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

18 lipca 2013 / 10:23

Innowacyjne narzędzie promocji ogłoszeń Domiporta.pl

Innowacyjne narzędzie promocji ogłoszeń Domiporta.pl


Komunikat prasowy



Serwis Domiporta.pl wprowadził nową formę promowania ogłoszeń opartą na efektywnościowym modelu rozliczeniowym. Od dziś klienci profesjonalni mogą korzystać z oferty AdPremium, która funkcjonuje w systemie CPC (cost per click). Pozwala ona klientom na promocję ogłoszeń i płacenie jedynie za efekt, czyli pojedyncze kliknięcia w promowane oferty.

Usługa AdPremium nawiązuje do modelu promocji w Google Adwords, w którym klient sam deklaruje budżet i sam decyduje, jak dużo chce zapłacić za klik w ogłoszenie. 

Klienci planujący kampanię na Domiporta.pl mogą skorzystać z oferty AdPremium i promować swoje ogłoszenia w ramach odnawialnej usługi abonamentowej (miesięczny maksymalny limit przeznaczony na promocję) lub jednorazowej (maksymalny limit, który gwarantuje trwanie promocji, aż do momentu "wyklikania" podanej sumy). Decydują też, czy chcą skupić się jedynie na pojedynczym ogłoszeniu lub skorzystać z tzw. akcji masowych, czyli promować jednocześnie wszystkie albo wybrane ogłoszenia.

W ramach AdPremium promowane ogłoszenia klienta prezentowane są w dwóch miejscach na Domiporta.pl - nad listą wyników wyszukiwania (tzw. TOP3), przedstawiane są 3 ogłoszenia ze zdjęciami lub w prawej szpalcie serwisu (tzw. Random5) - dublowanych jest 5 ogłoszeń w formie linków z wszystkich ogłoszeń wykupionych w usłudze AdPremium spełniających dane kryterium wyszukiwania.

Usługa AdPremium daje klientom możliwość bieżących zmian w ustalonym planie promocji. W dowolnym momencie można zwiększyć lub zmniejszyć wyznaczone limity, pod warunkiem, że nie będą mniejsze niż poniesione już wydatki. Na koniec miesiąca klient zapłaci tyle, ile faktycznie zostało wyklikane przez odwiedzającychDomiporta.pl .

- Rynek ogłoszeń w branży nieruchomości, na którym firma Trader.com (Polska) obecna jest od kilkunastu lat stale ewoluuje. Obserwujemy przejście z prymatu ogłoszeń prasowych do Internetu, a w tej chwili także silną ekspansję rynku mobilnego. Zmienia się standard publikacji ogłoszeń oraz preferencje i sposób wyszukiwania ofert przez użytkowników. Usługa AdPremium powstała z myślą o naszych klientach w odpowiedzi na zmieniające się standardy rynku - tłumaczy Agnieszka Grotkowska, Dyrektor ds. projektów specjalnych serwisuDomiporta.pl .

Powrót