Komunikat prasowy
W najnowszym wydaniu magazynu "Avanteen", które ukazało się dziś, 26 maja br., czytelniczki znajdą okładkową sesję z piosenkarką i blogerką modową Honoratą "Honey" Skarbek, która prezentuje stylizacje inspirowane strojami Madonny, Katy Perry, Amy Winehouse czy Joan Jett oraz mówi o swojej recepcie na sukces. W numerze znalazło się również mnóstwo modowych inspiracji, porady na temat mody wakacyjnej oraz wskazówki dotyczące pielęgnacji skóry trądzikowej latem. Tematem numeru są relacje łączące gwiazdy, ich fanów oraz paparazzi.
Redakcja radzi jak ubrać się w stylu rockowym, wakacyjnym, czy komiksowo-pastelowym, jak dobrać odpowiedni strój kąpielowy do sylwetki, a także jak samodzielnie ozdobić plecak, przefarbować szorty, a zwykłe okulary przeciwsłoneczne zamienić w podobne do tych od Chanel. Czytelnicy znajdą w wydaniu propozycje letnich butów, plecaków i worków, ubrań na plaże i na camping, a także poznają topowe modelki dzisiejszych czasów.
W magazynie znajdzie się test kolorowych kredek do oczu i kremów matujących, porady dotyczące pielęgnacji skóry trądzikowej latem, propozycje fryzur na imprezę plażową, które można wykonać samemu, kosmetyki niezbędne podczas wakacyjnego wyjazdu oraz ćwiczenia fizyczne przygotowujące do wyjścia na plażę. Redakcja podpowie także, jak zrobić smaczne muffinki - na słodko i na słono.
Dzięki aplikacji Viuu w najnowszym wydaniu "Avanteen" czytelnicy mogą obejrzeć m.in. kulisy sesji z Honoratą Skarbek oraz jej najnowszy teledysk "Damy radę".
"Avanteen" zachęca również czytelników do skorzystania z kuponów rabatowych ze zniżką do 80% na letnie ubrania, buty i dodatki.
Najnowsze wydanie "Avanteen" ukazało się 26 maja br. w cenie 2,99 zł. Numer jest dostępny też w wersji z dodatkiem - tatuażem, biżuterią lub zestawem dwóch żeli do ciała (cena magazynu z dodatkiem - 5,99 zł).
Wydanie pisma wspiera kampania promocyjna prowadzona w internecie (serwisy Gazeta.pl oraz WP.pl), w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio TOK FM oraz Rock Radio), w prasie (czasopisma Agory, "Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz "Metro"), a także w sieci kin Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.
"Avanteen" to jedyny w Polsce magazyn lifestylowo-shoppingowy dla młodzieży w wieku 11-19 lat, poświęcony w znacznym stopniu modzie i urodzie. Proponuje inspiracje i stylizacje oraz wybór z sklepowej oferty ubrań i dodatków. Część pisma poświęcona urodzie zawiera praktyczne porady dotyczące pielęgnacji cery, wykonania manikiuru i stylizacji fryzur oraz propozycje kosmetyków. Materiały z sesji zdjęciowych wzbogacone są o nagrania backstage, które można oglądać na urządzeniach mobilnych dzięki aplikacji Viuu .
Magazyn uzupełnia portfolio czasopism Agory o ofertę skierowaną do młodego odbiorcy i poszerza markę shoppingową "Avanti". Pierwszy numer "Avanteen" ukazał się w czerwcu 2014 r.