Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


3/2019 Zakończenie negocjacji. Zawarcie umowy sprzedaży udziałów Eurozet sp. z o.o. i umowy wspólników Eurozet

KOMUNIKATY GIEłDOWE, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

3/2019 Zakończenie negocjacji. Zawarcie umowy sprzedaży udziałów Eurozet sp. z o.o. i umowy wspólników Eurozet

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,25 zł

Zmiana[PLN]

0,45%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,45%
mWIG40 0,62%
WIG-MEDIA 0,55%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 stycznia 2019 / 14:32

Haps od Gazeta.pl z nowym serwisem kulinarnym i rozbudowaną ofertą dla reklamodawców

Haps od Gazeta.pl z nowym serwisem kulinarnym i rozbudowaną ofertą dla reklamodawców

Kulinarny format Haps tworzony przez zespół redakcji lifestyle’owych Gazeta.pl ma rozszerzoną formułę i nową stronę internetową. Na Haps.pl można teraz znaleźć nie tylko krótkie wideo-przepisy, ale także materiały wideo z udziałem znanych szefów kuchni, porady kulinarne, przepisy, inspirujące artykuły, wywiady i recenzje. Odświeżony Haps to również nowe możliwości dla reklamodawców.

Już od prawie trzech lat Haps kojarzy się internautom z dynamicznymi materiałami wideo, w których pokazywane są przepisy na proste i pomysłowe potrawy. Dzięki atrakcyjnej formie, dopasowanej do specyfiki mediów społecznościowych, format zdobył popularność wśród odbiorców – ponad 850 materiałów wideo Haps zostało do tej pory obejrzanych ponad 100 mln razy, a inspiracje na profilu Haps na Facebooku obserwuje ponad 330 tys. fanów.

Wyjątkowe zaangażowanie naszych użytkowników w mediach społecznościowych i udane projekty biznesowe skłoniły nas do rozwinięcia marki Haps i stworzenia nowego serwisu kulinarnego Haps.pl. Naszą wizytówką pozostają „apetyczne” filmy, ale oprócz „gotujących dłoni" tworzymy teraz również formaty premium z influencerami i szefami kuchni – tłumaczy Małgorzata Kubalska, kierownik marki Haps odpowiedzialna za współpracę z partnerami.

Haps w nowej formule to przede wszystkim różnorodne formaty wideo. Oprócz charakterystycznych materiałów, które w przyspieszonym tempie pokazują przygotowywanie potraw, na nowej stronie użytkownicy znajdą m.in. wideo prezentujące gotujących kucharzy w seriach „Tajniki szefa kuchni” czy „3 sposoby na”, a także przybliżające kuchnie regionalne czy konkretne rodzaje potraw.
Z zespołem Haps współpracują profesjonalni szefowie kuchni i influencerzy: Michał Toczyłowski, Adriana Marczewska, Matteo Brunetti, Jakub Korczak oraz Jan i Aneta Kuroniowie, a materiały wideo z ich udziałem powstają w nowym, designerskim studiu nagraniowym Haps.

Haps.pl to teraz także artykuły poświęcone znanym kucharzom i potrawom z różnych zakątków świata. Redakcja serwisu pokaże przepisy krok po kroku, zrecenzuje sprzęt kuchenny i przybliży informacje o kursach gotowania, ciekawych wydarzeniach czy nowych restauracjach. Treści z Haps.pl zyskały także stałe miejsce na stronie głównej Gazeta.pl.

Odświeżony Haps to również nowe możliwości dla reklamodawców, którzy już wcześniej chętnie współpracowali z marką – w materiałach wideo Haps pokazywane były m.in. produkty takich marek, jak Smakowita, Foxy czy IKEA. Biuro reklamy Gazeta.pl oferuje marketerom szereg możliwości współpracy z Hapsem – od cykli redakcyjnych, testów konsumenckich i redakcyjnych, przez rozwiązania natywne, aż po współpracę z wybranymi szefami kuchni w ramach nowych formatów reklamowych Haps Plus i Haps Premium.

Nowy serwis Haps.pl jest promowany w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe) i prasie (miesięczniki „Kuchnia” i „Logo”).

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.