Komunikat prasowy
Serwis Warszawa.Gazeta.pl i stołeczne wydanie "Gazety Wyborczej" organizują w najbliższą sobotę, 19 marca happening "Sprzątam po moim psie". Impreza będzie zwieńczeniem akcji redakcyjnej uświadamiającej właścicielom psów konieczność sprzątania po ich czworonogach.
Działania warszawskiej "Gazety" i serwisu
Warszawa.Gazeta.pl pod hasłem "Sprzątam po moim psie" trwają od początku marca. Cykl tekstów i wywiadów, rysunki, komentarze, a nawet nagrania wideo poświęcone były problemowi sprzątania po czworonogach. Finałem akcji jest happening, który odbędzie się 19 marca (w najbliższą sobotę) w godz. 12.00 - 15.00 na Polu Mokotowskim w Warszawie (obok Pubu Lolek).
W programie znalazły się m.in. turniej z wiedzy o psach (godz. 13.00), pokaz szkolenia psów w wykonaniu szkoły DOGadajcie się (13.30) oraz pokaz psiego frisbee i wspólne gry w parku z grupą DiscBusters! (14.30). Bezpłatnych porad weterynaryjnych udzielą lekarze z kliniki Multiwet, fundacja Pomocna Łapa z programu "Pomóżmy Razem" opowie o psach asystujących osobom niepełnosprawnym, a stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom zajmujące się m.in. dogoterapią zaprezentuje umiejętności psów terapeutów.
Kakadu i Pub Lolek przygotowali gry i zabawy dla dzieci.
Będzie też można wesprzeć schronisko w Celestynowie lub zaadoptować stamtąd psa.
Na koniec imprezy zaplanowano wycieczkę na "pole minowe".
Więcej informacji o akcji "Sprzątam po moim psie" -
http://warszawa.gazeta.pl/psiakupa
Współorganizator akcji: Urząd Dzielnicy Ochota.
Partnerzy główni akcji: Biuro Ochrony Środowiska, Kakadu.
Partnerzy akcji: Lecznica Multiwet, Pub Lolek, DiscBusters!, Pabemia, Stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom, Szkoła DOGadajcie się, Program "Pomóżmy razem".
Patroni medialni: Antyradio, CityINFOtv.
Happening "Sprzątam po moim psie" jest promowany w radiu (Antyradio), prasie (stołeczne strony "Gazety Wyborczej"), internecie (www.Warszawa.gazeta.pl, serwisy Gazeta.pl), telewizji (TVN Warszawa, TVP Warszawa), w wagonach metra na CityINFOtv,a także na plakatach i ulotkach.
Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej" i serwisu Warszawa.Gazeta.pl.
Projekt graficzny logo: Paweł Borowski.