Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 października 2018 / 14:27

GoldenLine ma już ponad 2,7 mln użytkowników

GoldenLine ma już ponad 2,7 mln użytkowników

Liczba profili zawodowych na platformie GoldenLine systematycznie rośnie – w połowie października br. przekroczyła już 2,7 mln. W ciągu ostatniego roku w serwisie zarejestrowało się niemal 222 tys. nowych użytkowników. Wśród osób korzystających z GoldenLine największą grupę stanowią starsi specjaliści z ponad 5-letnim doświadczeniem zawodowym.

GoldenLine to jeden z największych serwisów rekrutacyjnych pod względem liczby profili zawodowych. – Nieustannie rozwijamy serwis, aby dawał użytkownikom możliwość poznania pracodawców i sprawdzenia opinii na ich temat, a firmom pozwalał prezentować się w gronie najlepszych pracodawców, zamieścić najważniejsze z punktu widzenia kandydata informacje w jednym miejscu, a także dodać transparentną ofertę pracy. Ponad 2,7 mln profili zawodowych to jedna z największych, dostępnych w Polsce, baz potencjalnych pracowników – komentuje Karol Kapuściński, Sales Director w GoldenLine.

Kim są osoby, które założyły profil zawodowy na GoldenLine? Jak pokazują dane serwisu, największą grupę jego użytkowników stanowią osoby między 25. a 34. rokiem życia (39%). Na drugim miejscu znajdują się osoby w wieku 34-44 lata (36%), z kolei na trzecim użytkownicy w wieku 45-54 (12%).

Największą grupą użytkowników GoldenLine są starsi specjaliści z ponad 5-letnim doświadczeniem zawodowym (32%). Na drugim miejscu znajdują się managerowie (19%), zaś na trzecim – specjaliści, których staż mieści się w przedziale od 2 do 5 lat (8%). Najliczniej reprezentowane w serwisie branże to: sprzedaż (9%), finanse i ekonomia (9%) oraz reklama, marketing i public relations (8%). Inne popularne wśród użytkowników branże to: szkolenia i edukacja, media, sztuka i rozrywka, inżynieria, elektronika i technologia, obsługa klienta oraz informatyka i programowanie.

Największa liczba użytkowników GoldenLine zamieszkuje województwo mazowieckie (26%). Na drugim miejscu pod względem liczebności profili zawodowych w serwisie znajduje się województwo śląskie (10%), a na trzecim – małopolskie (9% użytkowników). Na kolejnych pozycjach są województwa dolnośląskie (8%) oraz wielkopolskie (8%).

Spośród osób, które umieściły na swoim profilu na GoldenLine informację o edukacji, aż 54% ma wykształcenie magisterskie. Z kolei 16% użytkowników platformy ma wykształcenie licencjackie lub inżynierskie, a 13% z nich – średnie. 11% osób korzystających z GoldenLine ukończyło studia podyplomowe.

Wśród użytkowników GoldenLine najbardziej popularny jest język angielski – posługuje się nim 57% osób (w stopniu biegłym, dobrym lub podstawowym). Na drugim miejscu znalazł się język niemiecki, który zna 14% użytkowników serwisu. Inne języki, którymi posługują się osoby posiadające profil zawodowy na GoldenLine to rosyjski, francuski i hiszpański.

GoldenLine to wiodąca platforma rekrutacyjna, która daje kandydatom możliwość stworzenia profilu zawodowego i otrzymania referencji od współpracowników, a także zapoznania się z opiniami o pracodawcach. Firmom umożliwia dotarcie do najlepszych kandydatów za pośrednictwem różnorodnych narzędzi, m.in. Wyszukiwarki Kandydatów i usługi rekrutacyjnej Jobile. GoldenLine wspiera również firmy w budowaniu marki pracodawcy poprzez doradztwo i szkolenia, możliwość założenia Profilu Pracodawcy, a także realizację kampanii marketingu rekrutacyjnego.

Większościowym udziałowcem GoldenLine od stycznia 2016 r. jest Agora.

Powrót