Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

24 września 2012 / 15:35

GazetaPraca.pl rozszerza ofertę usług rekrutacyjnych

Komunikat prasowy

Kompleksowe działania z zakresu zarządzania rekrutacją poprzez system ATS, Employer Branding, Custom Publishing, rozbudowane świadczenia w mediach społecznościowych oraz sieciach reklamowych dostępne są od września w nowej, poszerzonej ofercie GazetaPraca.pl.

- Rozwój rynku oraz narzędzi rekrutacyjnych jednoznacznie kieruje nas ku myśleniu o tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań dla klientów raczej niż produktów. Chcemy odpowiadać na złożone potrzeby i skupiać obsługę wielu wątków powiązanych z rekrutacją i komunikacją rekrutacyjną w ramach jednej oferty GazetaPraca.pl." - mówi Rafał Glogier-Osiński, dyrektor ds. rozwoju GazetaPraca.pl.

Nowe świadczenia rekrutacyjne GazetaPraca.pl powiązane są z pięcioma obszarami, gwarantującymi zróżnicowane i kompleksowe działania:

- ATS - system do zarządzania rekrutacją z czterema modułami dopasowanymi do zróżnicowanych potrzeb rekrutujących,

- media społecznościowe - szeroki zakres działań - od stworzenia profilu po strategię obecności w serwisach: GoldenLine.pl, LinkedIn.com, Facebook.com,

- reklama w wyszukiwarkach - szeroki wachlarz działań we współpracy z agencją SearchLab specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach,

- reklama kontekstowa - działania wspierane przez sieć reklamową AdTaily,

- reklama w danym regionie - dzięki współpracy z Local Power, siecią łączącą wydawców serwisów lokalnych,

- konsultacje i szkolenia.

GazetaPraca.pl obecnie realizuje program spotkań branżowych pt. "Wszystko dla rekrutacji", których celem jest przybliżenie uczestnikom problematyki zaawansowanych rozwiązań rekrutacyjnych.

Powrót