Komunikat prasowy
Kompleksowe działania z zakresu zarządzania rekrutacją poprzez system ATS, Employer Branding, Custom Publishing, rozbudowane świadczenia w mediach społecznościowych oraz sieciach reklamowych dostępne są od września w nowej, poszerzonej ofercie
GazetaPraca.pl.
- Rozwój rynku oraz narzędzi rekrutacyjnych jednoznacznie kieruje nas ku myśleniu o tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań dla klientów raczej niż produktów. Chcemy odpowiadać na złożone potrzeby i skupiać obsługę wielu wątków powiązanych z rekrutacją i komunikacją rekrutacyjną w ramach jednej oferty GazetaPraca.pl." - mówi Rafał Glogier-Osiński, dyrektor ds. rozwoju GazetaPraca.pl.
Nowe świadczenia rekrutacyjne GazetaPraca.pl powiązane są z pięcioma obszarami, gwarantującymi zróżnicowane i kompleksowe działania:
- ATS - system do zarządzania rekrutacją z czterema modułami dopasowanymi do zróżnicowanych potrzeb rekrutujących,
- media społecznościowe - szeroki zakres działań - od stworzenia profilu po strategię obecności w serwisach: GoldenLine.pl, LinkedIn.com, Facebook.com,
- reklama w wyszukiwarkach - szeroki wachlarz działań we współpracy z agencją SearchLab specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach,
- reklama kontekstowa - działania wspierane przez sieć reklamową AdTaily,
- reklama w danym regionie - dzięki współpracy z Local Power, siecią łączącą wydawców serwisów lokalnych,
- konsultacje i szkolenia.
GazetaPraca.pl obecnie realizuje program spotkań branżowych pt. "Wszystko dla rekrutacji", których celem jest przybliżenie uczestnikom problematyki zaawansowanych rozwiązań rekrutacyjnych.