Komunikat prasowy
Największe przeboje legendarnego króla rock-and-rolla na dwóch płytach - to propozycja "Gazety Wyborczej" dla fanów Elvisa Presleya.
W poniedziałek i wtorek, 31 stycznia i 1 lutego będą oni mogli kupić z "Gazetą" dwie części albumu pt. "The best of Elvis Presley". Na płytach CD znalazło się 20 najbardziej znanych i lubianych piosenek niezapomnianego artysty - np. utwory "Jailhouse Rock", "Love Me Tender", "Trying To Get To You", "Heartbreak Hotel", "Teddy Bear" i wiele innych.
Cena "Gazety" i pierwszej płyty CD, która ukaże się z opakowaniem na cały album, to 9,99 zł. Druga część będzie dostępna z "Gazetą" w cenie 8,99 zł.
Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.