Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 kwietnia 2022 / 13:11

„Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl wyróżnione w raporcie „Wydawcy 2022” „Media&Marketing Polska”

„Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl wyróżnione w raporcie „Wydawcy 2022” „Media&Marketing Polska”

W najnowszym raporcie „Wydawcy”, w którym co roku redakcja magazynu „Media&Marketing Polska” nagradza media i marki za ich aktywność w ostatnich 12 miesiącach, jedno z wyróżnień otrzymały „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl. Zespół dziennika i jego serwisu internetowego został doceniony za niesłabnącą chęć do zmiany, której celem jest służenie czytelnikom najlepszym kontentem redakcyjnym, wyjątkowymi treściami oraz stale udoskonalaną ofertą subskrypcyjną.

Redakcja „Media&Marketing Polska” w specjalnym raporcie „Wydawcy 2022” podsumowała rok 2021, przyznając swoje nagrody i wyróżnienia. Jedno z nich powędrowało do „Gazety Wyborczej” oraz serwisu Wyborcza.pl. Tradycyjna i cyfrowa wersja dziennika Agory została doceniona za stałe inicjowanie zmian i podnoszenie poprzeczki wydawniczej.

„Gazeta Wyborcza" w ostatnim roku zmieniła lekko strategię, podnosząc jakość tworzonych treści, rozbudowując markę lokalnie poprzez otwarcie 33 redakcji w regionach, a także aktywując Klub Mediowy. Działania wydawnicze szły w parze z aktywnościami prospołecznymi i środowiskowymi, z których „Wyborcza" słynie – tłumaczyli swoją decyzję twórcy raportu. – Po pięciu latach transformacji, która wprowadziła „Wyborczą" do europejskiej czołówki wydawców budujących model subskrypcji cyfrowych, miniony rok przyniósł korektę strategii „Gazety Wyborczej" w ramach tego najważniejszego, światowego trendu. W 2021 r. wydawca postawił na działania, które miały na celu ugruntować pozycję lidera zarówno jeśli chodzi o przychody, jak i potencjał przyszłego wzrostu. Te działania to zwiększenie różnorodności wysokiej jakości treści poprzez własne projekty (np. dział Klimat i Środowisko, oferta Klubu Wyborczej, podcasty Mistrzowie Słowa) oraz partnerstwa, np. z „NYT" i „The Conversation", a także wdrożenie nowych narzędzi technologicznych i ofert dla subskrybentów (nowe pakiety).

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Wydawcy" poświęcony polskiemu rynkowi wydawców. Obecna edycja ukazała się w 4. numerze magazynu; więcej informacji - na stronie pisma.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.