Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,99%
mWIG40 0,24%
WIG-MEDIA -0,3%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
5 listopada 2018 / 14:40
„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl i Radio TOK FM znalazły się wśród marek o najszerszym dotarciu i najlepszym wizerunku według rankingu Top Marka 2018, największego badania marek w polskich mediach. Jedenasta edycja zestawienia objęła aż 500 marek z 50 branż.
„Gazeta Wyborcza”, jako jedna z trzech marek prasowych i aż sześciu medialnych, znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu Top Marka 2018. Z ponad 698 tys. publikacji dziennik zajął pierwsze miejsce wśród marek prasowych, wyprzedzając m.in. „Przegląd Sportowy”, „Super Express” i „Rzeczpospolitą”.
Gazeta.pl z ponad 1 mln publikacji znalazła się na trzecim miejscu zestawienia najbardziej medialnych portali internetowych – na podium portal Agory wyprzedziły Wirtualnapolska.pl i Onet.pl. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek Gazeta.pl zajęła 126. miejsce.
Radio TOK FM znalazło się na dziewiątym miejscu wśród najbardziej medialnych marek radiowych, a w całym rankingu Top Marka 2018 zajęło 355. pozycję.
Wyniki badania Top Marka 2018, przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów, zaprezentowano w listopadowo-grudniowym wydaniu magazynu „Press”. Przeanalizowano w nim materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku – łącznie ponad 52 mln informacji. Liderem rankingu Top Marka 2018 została PGE, drugie miejsce zajął TVN, a trzecie – Polsat.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.