Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

23 czerwca 2020 / 11:10

Gazeta.pl z interaktywnym playerem i nowymi formatami wideo

Gazeta.pl z interaktywnym playerem i nowymi formatami wideo

Gazeta.pl, podążając za najnowszymi rynkowymi trendami, poszerza swoją ofertę wideo o nowe interaktywne formaty w ramach rozwoju funkcji playera. Dzięki nim użytkownicy będą mogli m.in. sprawdzić wybrany zestaw ubrań bez wychodzenia z domu, obejrzeć nowy model samochodu bez wizyty w salonie czy odwiedzić miejsce wakacyjnego wypoczynku zanim podejmą ostateczną decyzję o kierunku podróży.

- Interaktywne formaty wideo to swego rodzaju zabawa z użytkownikiem - są doskonałą propozycją dla internautów, którzy zamiast zakupów przy sklepowej kasie wolą uzupełniać wirtualny koszyk – tłumaczy Marta Wiercińska, Dyrektor Sprzedaży, Gazeta.plNowe narzędzia w ofercie Gazeta.pl stwarzają reklamodawcom kolejne możliwości przystępnego i precyzyjnego zaprezentowania swojego produktu czy usługi. Dzięki ich zastosowaniu wzrasta zarówno zaangażowanie użytkownika, czas kontaktu z przekazem reklamowym  oraz zwiększają się intencje zakupowe – dodaje.

Wśród nowości, które właśnie dołączyły do stałej oferty wideo Gazeta.pl, znalazły się następujące formaty oparte na interaktywnej formule:

  • Virtual Showroom – dzięki któremu widz może wybrać się w wirtualną podróż, by obejrzeć wybrane atrakcje z planu wycieczki, czy wejść do wnętrza samochodu i obejrzeć szczegóły wyposażenia;
  • Modowy wybór – format oddaje w ręce widzów decyzję o ostatecznej wersji stylizacji, dzięki możliwości wyboru części garderoby, które przymierzy modelka lub model;
  • Click2Shop -  funkcja, która umożliwia dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.

- Przygotowanie i stworzenie formatu, w którym oddajemy widzowi władzę nad przebiegiem wideo i jego zakończeniem, jest wymagającym procesem, ale to inwestycja warta poniesienia. Z perspektywy widza, ale też klienta i twórców, jest to bowiem unikatowa propozycja -  intrygująca, nowoczesna i bardzo angażująca użytkownika, a więc taka, która będzie chętnie oglądana i łatwo zapamiętywana - mówi Kamil Rutkowski, dyrektor kreatywny i szef produkcji wideo Gazeta.pl.

Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork. Jednym z takich narzędzi jest branding playera, który reklamodawcom pozwala na większą obecność przy materiałach wideo, a tym samym budowanie świadomości marki wśród  odbiorców.

Więcej o ofercie reklamowejwideo Gazeta.pl

 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo - dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W kwietniu 2020 r. serwisy Grupy Gazeta.pl odwiedziło 16,4 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 619 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się wiadomosci.gazeta.pl, plotek.pl, next.gazeta.pl, sport.pl, edziecko.pl.

Powrót