Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
23 czerwca 2020 / 11:10
Gazeta.pl, podążając za najnowszymi rynkowymi trendami, poszerza swoją ofertę wideo o nowe interaktywne formaty w ramach rozwoju funkcji playera. Dzięki nim użytkownicy będą mogli m.in. sprawdzić wybrany zestaw ubrań bez wychodzenia z domu, obejrzeć nowy model samochodu bez wizyty w salonie czy odwiedzić miejsce wakacyjnego wypoczynku zanim podejmą ostateczną decyzję o kierunku podróży.
- Interaktywne formaty wideo to swego rodzaju zabawa z użytkownikiem - są doskonałą propozycją dla internautów, którzy zamiast zakupów przy sklepowej kasie wolą uzupełniać wirtualny koszyk – tłumaczy Marta Wiercińska, Dyrektor Sprzedaży, Gazeta.pl – Nowe narzędzia w ofercie Gazeta.pl stwarzają reklamodawcom kolejne możliwości przystępnego i precyzyjnego zaprezentowania swojego produktu czy usługi. Dzięki ich zastosowaniu wzrasta zarówno zaangażowanie użytkownika, czas kontaktu z przekazem reklamowym oraz zwiększają się intencje zakupowe – dodaje.
Wśród nowości, które właśnie dołączyły do stałej oferty wideo Gazeta.pl, znalazły się następujące formaty oparte na interaktywnej formule:
- Przygotowanie i stworzenie formatu, w którym oddajemy widzowi władzę nad przebiegiem wideo i jego zakończeniem, jest wymagającym procesem, ale to inwestycja warta poniesienia. Z perspektywy widza, ale też klienta i twórców, jest to bowiem unikatowa propozycja - intrygująca, nowoczesna i bardzo angażująca użytkownika, a więc taka, która będzie chętnie oglądana i łatwo zapamiętywana - mówi Kamil Rutkowski, dyrektor kreatywny i szef produkcji wideo Gazeta.pl.
Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork. Jednym z takich narzędzi jest branding playera, który reklamodawcom pozwala na większą obecność przy materiałach wideo, a tym samym budowanie świadomości marki wśród odbiorców.
Więcej o ofercie reklamowej i wideo Gazeta.pl
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo - dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W kwietniu 2020 r. serwisy Grupy Gazeta.pl odwiedziło 16,4 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 619 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się wiadomosci.gazeta.pl, plotek.pl, next.gazeta.pl, sport.pl, edziecko.pl.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.