Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 1. KWARTALE 2020 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 1. KWARTALE 2020 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

7,18 zł

Zmiana[PLN]

-0,55%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,55%
mWIG40 0,23%
WIG-MEDIA -1,27%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 stycznia 2020 / 14:19

Gazeta.pl promuje program biznesowo-motoryzacyjny „Studio Biznes”

Gazeta.pl promuje program biznesowo-motoryzacyjny „Studio Biznes”

„Studio Biznes” to wyjątkowy program biznesowo-motoryzacyjny, którego prowadzącym jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Od stycznia br. trwa kampania reklamowa tego formatu, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, radio, kina oraz internet.

Kreacje promujące „Studio Biznes” na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się na ulicach Warszawy i Poznania. Spoty reklamujące program będzie można usłyszeć w Radiu TOK FM, a także zobaczyć w kinach sieci Helios oraz na wszystkich stronach i w aplikacjach grupy Gazeta.pl. Za kreację reklamową, planowanie oraz zakup mediów odpowiadają redakcja i dział marketingu Gazeta.pl. Kampania „Studia Biznes” potrwa dwa miesiące.

Po pół roku istnienia programu możemy z całą pewnością stwierdzić, że połączenie tematyki biznesowej i motoryzacyjnej w jednym formacie było strzałem w dziesiątkę. Potwierdzają to nie tylko dane dotyczące oglądalności, ale także zainteresowanie klientów reklamowych – mówi Magdalena Biednik dyrektor biznesu Moto.pl

Od czerwca 2019 r. „Studio Biznes” można oglądać na żywo w każdą środę o godz. 12:00 na stronie głównej Gazeta.pl i na Facebooku. Program, nadawany jednocześnie z dwóch studiów mieszczących się w siedzibie Agory, trwa ok. 40 minut i ma cztery części. Obejmuje: rozmowę z gościem, felieton o technologiach i aplikacjach, dyskusję dotyczącą tematu tygodnia i część motoryzacyjną, w której najgorętsze premiery samochodów prezentuje Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

„Studio Biznes” to jedyny program w polskim internecie, który łączy tematy biznesowe z tym, co naprawdę interesuje internautów. Mówimy ludzkim językiem o sprawach, które dotyczą każdego: o podwyżkach cen, wakacjach, finansach osobistych, zmianie samochodu czy ekologii. To biznes z ludzką twarzą, o którym w wyjątkowy sposób potrafią mówić Łukasz Kijek i Tomasz Korniejew – przekonuje Bartosz Raj, szef newsroomu Gazeta.pl, w którym powstaje program.

Według badania Gemius/PBI w grudniu 2019 r. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,63 mln użytkowników (RU), a wszystkie serwisy Gazeta.pl – 16,32 mln użytkowników. Serwis Next.Gazeta.pl miał w tym okresie 3,4 mln użytkowników, a Moto.pl – 2 mln.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.