Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,12 zł

Zmiana[PLN]

0,33%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,33%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 września 2020 / 16:54

Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”

Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”

Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już od 8 lat tysiące osób wspiera pomaganie tym pożytecznym owadom.

- Ambicją Gazeta.pl jest być najbardziej zielonym portalem w Polsce, zarówno jeżeli chodzi o treści, które publikujemy, jak i nasze zaangażowanie w akcje, które realnie wpływają na stan środowiska. „Adoptuj Pszczołę” jest właśnie taką inicjatywą i z chęcią wspieramy ją już po raz kolejny. Z badań przeprowadzonych wśród naszych czytelników wynika także, że to jedna z ich ulubionych inicjatyw, w które włącza się Gazeta.pl. Co roku bijemy rekord w zbiórce funduszy dla Fundacji Greenpeace Polska - jestem przekonana, że w tym roku też tak będzie – mówi Marzena Szkolak, dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl.

„Adoptuj Pszczołę” to akcja zapoczątkowana w 2013 r., która pomaga pszczołom i innym dzikim zapylaczom roślin, a także wspiera tworzenie przyjaznych warunków w Polsce dla tych owadów. Pod względem liczby uczestników jest to jeden z największych projektów crowdfundingowych w kraju. Akcja polega na wirtualnych adopcjach owadów zapylających, dzięki czemu w tym roku powstanie dla nich „Sieć Życia”. To kompleks mniejszych i większych obszarów, w których zostaną stworzone idealne warunki do rozwoju i życia m.in. pszczół, motyli dziennych i ciem. Więcej informacji na temat akcji znajduje się na stronie adoptujpszczole.pl. Tam także chętni mogą wirtualnie adoptować owada, a tym samym wspomóc działania Greenpeace na rzecz pszczół, motyli i innych zapylaczy.

Gazeta.pl, jako główny patron medialny, będzie wspierać akcję przez cały czas jej trwania aż do wielkiego finału, który odbędzie się pod koniec października. W ramach cyklu „Piątki dla klimatu” 18 września br. w godzinach 13:00-18:00 na stronie głównej portalu redakcja będzie prowadzić relację na żywo z kwestowania na rzecz pszczół. Serwis opublikuje także szereg artykułów dotyczących m.in. roli pszczół i dzikich zapylaczy.

Akcja „Adoptuj Pszczołę” wpisuje się także w „Deklarację Gazeta.pl na nowe czasy” i włączenie się w nią portalu jest kolejnym przykładem jej realizacji. Jednym z jej elementów jest obietnica angażowania się w sprawy ważne społecznie oraz alarmowania, że stan środowiska i kryzys klimatyczny są tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.

 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo - dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W sierpniu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,1 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 526 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Next.gazeta.pl, Sport.pl, eDziecko.pl.

Powrót