16 listopada 2021 / 10:24
Inspirujące rozwiązania dla marek kierujących swoją komunikację do kobiet, modele kobiecej współpracy oraz wyniki badań użytkowników serwisów lifestyle’owych i parentingowych – o tym wszystkim będzie mowa już 18 listopada 2021 r. od godz. 11:00 podczas kolejnego webinaru Gazeta.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, rejestracja trwa.
Portal Gazeta.pl regularnie zaprasza klientów i marketerów na eksperckie webinary dotyczące różnych obszarów marketingu, branży mediów i sprzedaży. W listopadzie br. odbędzie się kolejne wydarzenie z tej serii. Tym razem spotkanie poświęcone zostanie skutecznej komunikacji skierowanej do współczesnych kobiet w otoczeniu jakościowych treści.
Webinar rozpocznie się 18 listopada o godzinie 11:00. Udział w nim jest możliwy po wcześniejszej rejestracji na stronie: https://www.e-webinaria.pl/events/gazeta-pl-kobieca-przestrzen-w-internecie/.
W spotkaniu weźmie udział Marta Majchrzak – założycielka Herstories, psycholożka i badaczka społeczna, która opowie m.in. o modelach macierzyństwa i kobiecej współpracy. Gościem wydarzenia będzie także Agata Rzeszuto – Senior PR Specialist Philips Polska, która zdradzi tajniki komunikacji marki Philips Polska skierowanej do kobiet, ze szczególnym uwzględnieniem pań w ciąży. Wyniki ankietowego badania użytkowniczek serwisów Gazeta.pl z kategorii parenting & lifestyle zaprezentuje natomiast Magdalena Karpińska – kierowniczka ds. marketingu i strategii marki Gazeta.pl. Prelegentkami będą też Agnieszka Matracka – dziennikarka serwisu Kobieta.Gazeta.pl oraz Dorota Bednarczyk – ekspertka branżowa w Gazeta.pl, które przybliżą ofertę serwisów Gazeta.pl skierowanych do kobiet.
Powrót