Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 3. kwartale 2021 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 3. kwartale 2021 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

0,00 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0,37%
WIG-MEDIA 0,59%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 listopada 2021 / 10:24

Gazeta.pl – kobieca przestrzeń w internecie. Webinar o skutecznej komunikacji do współczesnych kobiet już 18 listopada

Gazeta.pl – kobieca przestrzeń w internecie. Webinar o skutecznej komunikacji do współczesnych kobiet już 18 listopada

Inspirujące rozwiązania dla marek kierujących swoją komunikację do kobiet, modele kobiecej współpracy oraz wyniki badań użytkowników serwisów lifestyle’owych i parentingowych – o tym wszystkim będzie mowa już 18 listopada 2021 r. od godz. 11:00 podczas kolejnego webinaru Gazeta.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, rejestracja trwa.

Portal Gazeta.pl regularnie zaprasza klientów i marketerów na eksperckie webinary dotyczące różnych obszarów marketingu, branży mediów i sprzedaży. W listopadzie br. odbędzie się kolejne wydarzenie z tej serii. Tym razem spotkanie poświęcone zostanie skutecznej komunikacji skierowanej do współczesnych kobiet w otoczeniu jakościowych treści.

Webinar rozpocznie się 18 listopada o godzinie 11:00. Udział w nim jest możliwy po wcześniejszej rejestracji na stronie: https://www.e-webinaria.pl/events/gazeta-pl-kobieca-przestrzen-w-internecie/.

W spotkaniu weźmie udział Marta Majchrzak – założycielka Herstories, psycholożka i badaczka społeczna, która opowie m.in. o modelach macierzyństwa i kobiecej współpracy. Gościem wydarzenia będzie także Agata Rzeszuto – Senior PR Specialist Philips Polska, która zdradzi tajniki komunikacji marki Philips Polska skierowanej do kobiet, ze szczególnym uwzględnieniem pań w ciąży. Wyniki ankietowego badania użytkowniczek serwisów Gazeta.pl z kategorii parenting & lifestyle zaprezentuje natomiast Magdalena Karpińska – kierowniczka ds. marketingu i strategii marki Gazeta.pl. Prelegentkami będą też Agnieszka Matracka – dziennikarka serwisu Kobieta.Gazeta.pl oraz Dorota Bednarczyk – ekspertka branżowa w Gazeta.pl, które przybliżą ofertę serwisów Gazeta.pl skierowanych do kobiet.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.