Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,47 zł

Zmiana[PLN]

-1,35%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,35%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

4 czerwca 2021 / 16:02

Gazeta.pl i „Gazeta Wyborcza” z nagrodami INMA Global Media Awards 2021

Gazeta.pl i „Gazeta Wyborcza” z nagrodami INMA Global Media Awards 2021

Projekt Gazeta.pl zajął pierwsze miejsce w kategorii Najlepsza kampania społeczna i PR prestiżowego konkursu Global Media Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Jury nagrodziło redakcję portalu za działania na rzecz społeczności LGBT+, w tym m.in. serial „Rodzina+" autorstwa Niny Cieślińskiej. W tej samej kategorii konkursowej na trzecim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza” doceniona za wsparcie Ogólnopolskiego Strajku Kobiet dzięki specjalnej prenumeracie solidarnościowej. Ogłoszenie laureatów nagród INMA Global Media Awards odbyło się 3 czerwca br.

INMA Global Media Awards to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Konkurs, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, nagradza najlepsze rozwiązania marketingowe.

Gazeta.pl znalazła się na pierwszym miejscu w konkursowej kategorii Public Relations and Community Service (Najlepsza kampania społeczna i PR) za działania na rzecz społeczności LGBT+. To właśnie w Gazeta.pl ukazał się w ubiegłym roku serial dokumentalny „Rodzina+" autorstwa Niny Cieślińskiej o rodzinach jednopłciowych wychowujących w Polsce dzieci. Portal opublikował też poradnik dla mediów o tym, jak pisać o osobach LGBT+ - jego autorką jest Wiktoria Beczek.

- Wspaniale jest zdobywać pierwsze miejsca za projekty tak bliskie naszym wartościom, tak wielowymiarowe i mające taką jakość. Mam ogromną satysfakcję z tej nagrody. Gratuluję i dziękuję wszystkim, którzy się do niej przyczynili - powiedziała Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl.

- To nagroda za konsekwencję w działaniach Gazeta.pl jako sojuszniczki społeczności LGBT+. Nie odpuszczamy, takich działań będzie więcej - dodała Karolina Deling-Jóźwik, p.o. dyrektorki programowej Gazeta.pl.

Trzecie miejsce w tej samej kategorii INMA Global Media Awards 2021 zajęła „Gazeta Wyborcza”. Jej zespół w 2020 r. uruchomił specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej, z której cały przychód został przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Akcja miała pomóc inicjatywie oraz osobom szykanowanym za udział w protestach wywołanych orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego obowiązującego w Polsce od 1993 r. W ciągu tygodnia do działań przyłączyło się 9550 osób. W efekcie „Wyborcza” zebrała i przekazała na Ogólnopolski Strajk Kobiet aż 674 288 zł – to największa darowizna w historii gazety.

- „Wyborcza” zawsze zwraca uwagę na istotne problemy społeczne, solidaryzuje się z dyskryminowanymi i wspiera wykluczanych. Poprzez naszą ubiegłoroczną akcję chcieliśmy nie tylko wyrazić podziw dla determinacji i odwagi protestujących, ale też okazać namacalną pomoc - dlatego wsparliśmy finansowo Ogólnopolski Strajk Kobiet i zaangażowaliśmy w nasze działania tysiące czytelników. Nagroda INMA dodatkowo podkreśla wagę akcji „Wyborczej” - jesteśmy z niej bardzo dumni – skomentował Jerzy Wójcik, wydawca „Wyborczej”.

International News Media Association (INMA) jest światową organizacją zrzeszającą firmy z branży mediów. W konkursie INMA Global Media Awards nagradzane są wybitne osiągnięcia w zakresie marek informacyjnych, wykorzystania platform mediowych, subskrypcji, rozwoju biznesu oraz danych i insightów.
Do tegorocznej edycji konkursu Global Media Awards zgłosiło się 212 mediów informacyjnych (gazety, magazyny, media cyfrowe, stacje telewizyjne i radiowe) z 37 krajów. Jury oceniało łącznie 644 projekty. Pełna lista laureatów konkursu - inma.org

Powrót