Komunikat prasowy
Już w piątek, 29 stycznia br. razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić premierowe wydanie filmu "Karbala" na DVD.
"Karbala" w reżyserii Krzysztofa Łukaszewicza odsłania kulisy wydarzeń, które przez wiele lat opatrzone były klauzulą milczenia - to autentyczna historia jednej z najbardziej bohaterskich polskich bitew po II wojnie światowej.
Podczas islamskiego święta Aszura w irackim mieście Karbala dochodzi do ataku na ratusz. W obronie City Hall stają polskie i bułgarskie oddziały. Dysponując resztkami amunicji, pozbawieni łączności z bazą, muszą stanąć oko w oko z wrogiem. Rozpoczynają walkę z przeciwnikiem i własnym lękiem. Jedyną drogą ucieczki przed śmiercią jest zwycięstwo.
W rolach głównych w filmie występują: Bartłomiej Topa, Antoni Królikowski, Leszek Lichota, Tomasz Schuchardt, Christo Shopov oraz Michał i Piotr Żurawscy.
Film "Karbala" miał premierę kinową 11 września 2015 roku, w kinach obejrzało go ponad 400 tysięcy widzów. Jego koproducentem była Agora, a dystrybutorem NEXT FILM - spółka z grupy Helios.
Cena "Gazety Wyborczej" i książki z płytą DVD to 29,99 zł.
Film "Karbala" na DVD będzie również dostępny w regularnej sprzedaży od piątku, 29 stycznia br. w cenie 29,99 zł.
Wydanie "Gazety Wyborczej" z filmem "Karbala" na DVD jest promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metrocafe.pl" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.