Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 września 2021 / 14:34

EKO wiaty AMS zaoszczędzą w 3,5 roku pół tony CO2 w powietrzu w Warszawie

EKO wiaty AMS zaoszczędzą w 3,5 roku pół tony CO2 w powietrzu w Warszawie

Największy projekt sieci EKO przystanków w Polsce został zrealizowany przez AMS w partnerstwie z L’Oreal. Stworzył nową miejską zieloną przestrzeń o powierzchni równej prawie półtora boiska do gry w siatkówkę. W ciągu 3,5 roku przyczyni się to do ograniczenia emisji CO2 w przestrzeni Warszawy o pół tony, a także pozwoli zmagazynować przy jednorazowych opadach deszczu aż 2 tysiące butelek wody. Wszystko dzięki partnerstwu z marką Armani (L’Oreal), która realizuje działania z obszaru społecznej odpowiedzialności w kampanii perfum My Way Intense.

My Way to nie tylko pionierski system ponownego napełniania perfum, który pomaga ograniczyć zużycie surowców. To również świadomy proces produkcji, który jest ściśle monitorowany pod kątem redukcji emisji CO2. To, czego nie udało się wyeliminować w tym procesie, marka rekompensuje finansując program ochrony lasów na Madagaskarze – mówi Dominika Nockoska, Brand Business Director Armani, L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. – Z dumą możemy powiedzieć, że od 2021 r. zapach My Way osiągnął w produkcji neutralność węglową. Projekt ekologicznych wiat realizowany wspólnie z AMS oraz obecność marki Giorgio Armani na tych właśnie nośnikach znakomicie wpisują się w idee zrównoważonego rozwoju i łączą nasze firmy w działaniach na rzecz ochrony środowiska – dodaje Dominika Nockoska.

System 20 EKO wiat w Warszawie zapewnia zmagazynowanie 3000 litrów wody deszczowej dzięki dywanowi rozchodnikowemu, obniżenie o 3-5 °C temperatury powietrza wokół przystanku w upalne dni, zmniejszenie ilości pyłów wokół wiaty o 15-20% i aż 144 kg CO2 zaabsorbowanego rocznie. Zielone wiaty AMS są także przyjazne dla owadów i ptaków. Rośliny tworzące dywan rozchodnikowy, który pokrywa dach, są niezwykle wytrzymałe na warunki środowiskowe, dodatkowo mają długi okres kwitnienia i wysoką klasę miododajności oraz są przyjazne m.in. dla pszczół.

Reklama na EKO wiatach AMS to oferta dla reklamodawców, którzy podobnie jak my chcą mieć realny wpływ na środowisko i tworzyć z nami nowe oazy zieleni – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – To także świetna okazja do promocji dla marek, którym bliska jest idea zrównoważonego rozwoju i ochrony naszej planety – dodaje.

Pierwsza EKO wiata stanęła w sierpniu br. na ul. Batumi w Warszawie. Cała sieć została uruchomiona we wrześniu w ramach współpracy z firmą L’Oréal. Zielony system poprawia mikroklimat miasta, zwraca uwagę na ochronę środowiska w aglomeracjach miejskich i umożliwia markom promocję w ramach społecznej odpowiedzialność reklamy.

EKO wiaty od AMS należą do niezwykle istotnych dla miejskiej infrastruktury rozwiązań typu nature-based solutions, inspirowanych naturą, które są opłacalne (wydajne ekonomicznie), dostarczają równocześnie korzyści natury ekologicznej, ekonomicznej i społecznej, a także wspierają adaptację do zmian klimatu. Szyby zostały oklejone kropkami, by były widoczne dla ptaków i zapobiegały ich kolizjom z wiatami. Zastosowany wzór został wybrany na podstawie wielu badań i konsultacji.

Ekologiczne rozwiązania od AMS od lat zyskują uznanie mieszkańców i ekspertów, czego efektem są nagrody w konkursach branżowych. EKO wiata została zakwalifikowana w 2021 do konkursu Dobry Wzór, a jej pilotażową wersję Zielone Przystanki w Krakowie nagrodzono SREBREM w konkursie Innovation w 2019 r.

AMS konsekwentnie realizuje strategię współtworzenia miast inteligentnych i od 2018 r. wprowadza do przestrzeni miejskiej meble zaaranżowane tak, aby łączyć rozwiązania reklamowe z duchem ekologii. Spółka jest pionierem w stosowaniu tego rozwiązania w Polsce. 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.