Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,47 zł

Zmiana[PLN]

-1,35%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,35%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

18 czerwca 2020 / 13:38

Dwa ołówki D&AD 2020 dla Gazeta.pl za projekt Ostatni „Twój Weekend”

Dwa ołówki D&AD 2020 dla Gazeta.pl za projekt Ostatni „Twój Weekend”

Portal Gazeta.pl oraz partnerzy projektu BNP Paribas, Mastercard i agencja VMLY&R Poland otrzymali dwa ołówki w konkursie D&AD 2020 za Ostatni „Twój Weekend”: Yellow Pencil w kategorii w kategorii Media (Use of Press & Outdoor) oraz Wood Pencil w kategorii Integrated (Earned Media). To już kolejne prestiżowe nagrody dla ostatniego wydania „Twojego Weekendu” – najczęściej nagradzanego polskiego projektu medialnego w historii.

To drugi w historii projekt z Polski nagrodzony w konkursie D&AD. D&AD Awards organizowany jest przez brytyjską organizację D&AD oraz ‘Advertising Week’ i ma promować dążenie do pozytywnych zmian, doskonałość w projektowaniu i reklamie. Statuetki w kształcie charakterystycznych ołówków przyznawane są w 18 różnych kategoriach. Jury konkursu nagradza Żółtym Ołówkiem tylko najwybitniejsze prace, które są doskonałe pod względem twórczym, a Drewniany Ołówek wręcza za najlepszy projekt lub reklamę.

„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym. Gdy w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu, zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić, aby symbolicznie zamknąć pismo i pokazać, że nikt więcej nie powinien czerpać wiedzy o kobietach, partnerstwie, seksie i relacjach z takich magazynów. Cała kampania związana z wydaniem Ostatniego „Twojego Weekendu” miała również sprowokować do dyskusji m.in. o wizerunku płci, relacjach partnerskich i równouprawnieniu. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Ostatni „Twój Weekend” to najczęściej nagradzana kampania w historii polskiej reklamy. Projekt otrzymał już złoto w konkursie INMA Global Media Awards 2020, Grand Prix oraz cztery złote nagrody w międzynarodowym konkursie ANDY Awards 2020, dwie brązowe statuetki na festiwalu London International Awards, Grand Prix w kategorii Print oraz Srebrne Bębny w kategoriach Social Good i Content w zeszłorocznej edycji konkursu Golden Drum. Ponadto jego twórcy odebrali złoto w kategorii Redesigned Products w konkursie Print Innovation Awards 2019, Grand Prix w kategorii Media Cut – Alternative na festiwalu Gerety Awards 2019, a na festiwalu Cannes Lions Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change i Tytanowego Lwa. Ostatni „Twój Weekend” został doceniony także przez jury złotem i srebrem w konkursie Innovation 2020.

 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo - dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne.

Powrót