Komunikat prasowy
Dziś swoją premierę ma listopadowe wydanie pisma "Dom & Wnętrze", przygotowane w zupełniej nowej formule. Miesięcznik łączy tematykę designu z elementami lifestylowymi, prezentuje atrakcyjne wnętrza, sylwetki ciekawych projektantów i kultowych marek. Pismo będzie też dostępne dla użytkowników tabletów z systemem iOS i Android.
- Nowy "Dom & Wnętrze" jest przewodnikiem po świecie inspirujących wnętrz i designu, a jednocześnie zawiera treści związane ze stylem życia. Motto magazynu to "Mój dom, moja ulica, moje miasto, mój styl życia" - chcemy dotrzeć do czytelników, którzy właśnie w tych miejscach szukają dobrego designu - mówi Małgorzata Rogala, redaktor naczelna miesięcznika "Dom & Wnętrze".
"Dom & Wnętrze" w zupełnie nowym, nowoczesnym layoucie, prezentuje innowacyjne aranżacje, stylizacje i pomysły na urządzanie wnętrz. Przedstawia aktualne wydarzenia ze świata designu, sylwetki projektantów, historie kultowych marek i przedmiotów. Na łamach magazynu można przeczytać rozmowy z ciekawymi postaciami - projektantami, designerami i artystami, a także zobaczyć wyjątkowe, ekskluzywne sesje zdjęciowe pokazujące ich w pracowniach i mieszkaniach.
W części lifestylowej "Dom & Wnętrze" proponuje czytelnikom m.in. fotoreportaże kulinarne, oryginalne przepisy i przewodniki podróżnicze po miastach Polski i Europy, opisujące ciekawe, nieoczywiste miejsca w przestrzeni miejskiej. Pismo ma swoich stałych felietonistów - zostali nimi: architekt Kuba Szczęsny, krytyk sztuki Bogusław Deptuła oraz Kazimiera Szczuka, krytyczka literatury.
Miesięcznik będzie wydawany w większej objętości - listopadowe wydanie liczy 196 stron; w większym formacie - 230x295 mm, na papierze magazynowym wysokiej jakości.
Jednocześnie z wydaniem papierowej wersji magazynu, swoją premierę będzie mieć nowa aplikacja z magazynem "Dom & Wnętrze" przygotowanym z myślą o użytkownikach tabletów z systemem iOS i Android. Aplikację stworzyła Aleksandra Jasińska i zespół cyfrowego działu wydawniczego Agory.
Magazyn jest też dostępny w Publio.pl.
Nową odsłonę pisma przygotował: zespół "Dom & Wnętrze" pod kierownictwem redaktor naczelnej Małgorzaty Rogali. Autorem makiety jest Piotr Tarasiuk, a dyrektorem artystycznym pisma - Małgorzata Filew.
W listopadowym "Dom & Wnętrze" czytelnicy znajdą m.in. spektakularne wizualnie sesje wnętrzarskie, rozmowę z Aleksandą Laską i zdjęcia z jej warszawskiego mieszkania, a także relację z targów designu w Londynie.
Nowe wydanie magazynu wspiera kampania promocyjna prowadzona w: ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, w kinach (Helios, Cinema City i Multikino), w internecie (Gazeta.pl i WP.pl), na platformach wideo (np. TVNplayer, Ipla), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (w tym - ekrany CityINFOtv w warszawskim metrze) i w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory).
Za zakup mediów oraz kreację odpowiada dział marketingu "Gazety Wyborczej" i Czasopism Agory, produkcją spotów zajęła się agencja Bardzo.
"Dom & Wnętrze" to silna, rozpoznawalna marka - miesięcznik jest na rynku od ponad 20 lat. Czytelnicy magazynu to osoby w wieku powyżej 30 lat, dobrze zarabiający mieszkańcy dużych miast, którzy interesują się niebanalnym wystrojem wnętrz i designem.
W Internecie działa serwis Domiwnetrze.pl, pismo ma też swoją wersję cyfrową dostępną na Publio.pl, w App Store i sklepie Google Play.