Komunikat prasowy
Serwis motoryzacyjny Autotrader.pl wprowadził zmiany w systemie dodawania ogłoszeń dla klientów indywidualnych - od początku czerwca publikacja ofert w serwisie jest darmowa. Zmianom towarzyszy kampania reklamowa, która rusza 8 czerwca.
Autotrader.pl jest pierwszym serwisem w kategorii ogłoszeń motoryzacyjnych, który zdecydował się na zniesienie opłaty za ogłoszenia dla klientów indywidualnych. Dotychczas, by dodać ogłoszenie w serwisie
Autotrader.pl, musieli oni dokonać wpłaty.
Jednocześnie zostały wprowadzone zmiany w panelu administracyjnym dla klientów profesjonalnych. Pojawiły się w nim dodatkowe funkcjonalności, które ułatwiają zarządzanie ogłoszeniami publikowanymi w serwisie, jak np. eksportowanie oferty z serwisu Autotrader na inną stronę internetową, powiadomienia, schowek oraz inne, ułatwiające zarządzanie wszystkimi ofertami działania obejmujące kilka ogłoszeń na raz, które pozwalają m. in. jednocześnie wyróżnić je jako oferty Premium czy przedłużyć ich okres ważności.
Wprowadzeniu zmian w serwisie
Autotrader.pl towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, która rusza 8 czerwca. Obejmie ona nośniki reklamy zewnętrznej (powierzchnie AMS), internet (m.in. portal
Gazeta.pl,
Moto.pl), radio (Złote Przeboje, Roxy FM), oraz prasę (m.in. AutoBit, AutoBiznes).