Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

2 września 2008 / 18:00

"Dekalog wiedzy" - nowa kolekcja z cyklu "Biblioteka Gazeta Wyborczej"

Komunikat prasowy

9 września rusza nowa kolekcja w ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej" - "Dekalog wiedzy". Jest to 10-tomowa seria nowoczesnych encyklopedii tematycznych, wydana przez Wydawnictwo Naukowe PWN we współpracy z Agorą.

"Dekalog wiedzy" stanowi kompendium informacji z zakresu nauk ścisłych i humanistycznych. Starannie dobrane, obszerne hasła główne uzupełnione są umieszczonymi na marginesach informacjami dodatkowymi: definicjami, wzorami i zestawieniami danych. Wyraźne oznaczenia haseł umożliwiają szybkie zebranie potrzebnych informacji i sprawną nawigację pomiędzy poszczególnymi tomami. Całości dopełniają kolorowe zdjęcia, reprodukcje, plakaty, mapy oraz liczne schematy i tabele ujęte w nowoczesnej formie graficznej.

Hasła zostały przedstawione w przystępnej formie, dzięki czemu encyklopedie mogą być cenną pomocą naukową dla uczniów, a szeroki zakres prezentowanej wiedzy sprawia, że tomy zainteresują także ich rodziców.

W skład kolekcji wchodzą następujące tomy:

1. Ziemia

2. Literatura i sztuka. Od starożytności do baroku

3. Literatura i sztuka. Od oświecenia do modernizmu

4. Literatura i sztuka. Wiek XX

5. Życie na ziemi

6. Historia świata

7. Historia Polski

8. Człowiek i społeczeństwo

9. Czas, przestrzeń i materia

10. Kalendarium dziejów świata

Tom pierwszy kolekcji - "Ziemia" - dostępny będzie od 9 września w specjalnej cenie 7,50 zł. Kolejne ukazywać się będą co wtorek, w cenie 29,99 zł.

Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVP2, TVP Kultura, TVN, TVN24, Polsat, Discovery Channel), radiu (Radio ZET, Stacje radiowe Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Patroni medialni "Dekalogu wiedzy" - Radio ZET, Gazeta.pl Edukacja.

Za kreację spotu odpowiada TIMECODE, za kreację outdooru Jasieński/Stadnicki Advertising, za zakup i planowanie mediów - Starlink.

Powrót