Komunikat prasowy
9 września rusza nowa kolekcja w ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej" - "Dekalog wiedzy". Jest to 10-tomowa seria nowoczesnych encyklopedii tematycznych, wydana przez Wydawnictwo Naukowe PWN we współpracy z Agorą.
"Dekalog wiedzy" stanowi kompendium informacji z zakresu nauk ścisłych i humanistycznych. Starannie dobrane, obszerne hasła główne uzupełnione są umieszczonymi na marginesach informacjami dodatkowymi: definicjami, wzorami i zestawieniami danych. Wyraźne oznaczenia haseł umożliwiają szybkie zebranie potrzebnych informacji i sprawną nawigację pomiędzy poszczególnymi tomami. Całości dopełniają kolorowe zdjęcia, reprodukcje, plakaty, mapy oraz liczne schematy i tabele ujęte w nowoczesnej formie graficznej.
Hasła zostały przedstawione w przystępnej formie, dzięki czemu encyklopedie mogą być cenną pomocą naukową dla uczniów, a szeroki zakres prezentowanej wiedzy sprawia, że tomy zainteresują także ich rodziców.
W skład kolekcji wchodzą następujące tomy:
1. Ziemia
2. Literatura i sztuka. Od starożytności do baroku
3. Literatura i sztuka. Od oświecenia do modernizmu
4. Literatura i sztuka. Wiek XX
5. Życie na ziemi
6. Historia świata
7. Historia Polski
8. Człowiek i społeczeństwo
9. Czas, przestrzeń i materia
10. Kalendarium dziejów świata
Tom pierwszy kolekcji - "Ziemia" - dostępny będzie od 9 września w specjalnej cenie 7,50 zł. Kolejne ukazywać się będą co wtorek, w cenie 29,99 zł.
Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVP2, TVP Kultura, TVN, TVN24, Polsat, Discovery Channel), radiu (Radio ZET, Stacje radiowe Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
Patroni medialni "Dekalogu wiedzy" - Radio ZET, Gazeta.pl Edukacja.
Za kreację spotu odpowiada TIMECODE, za kreację outdooru Jasieński/Stadnicki Advertising, za zakup i planowanie mediów - Starlink.