Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

9 listopada 2018 / 17:57

Czytelnicy „Logo” wybrali sześciu najlepiej ubranych Polaków

Czytelnicy „Logo” wybrali sześciu najlepiej ubranych Polaków

Wczoraj – 8 listopada br. w Praskim Centrum Konesera odbyła się gala rozdania nagród w plebiscycie „Najlepiej ubrani Polacy 2018" zorganizowanym przez miesięcznik „Logo”. Wśród laureatów, wybranych głosami ponad 160 tys. internautów, znaleźli się m.in. Grzegorz Krychowiak, Piotr Kraśko i Filip Chajzer.

 

W kategorii Styl Outdoor zwycięzcą został jeden z bohaterów okładki listopadowego numeru „Logo” – Andrzej Bargiel, skialpinista, który jako pierwszy na świecie zjechał na nartach z K2. Miano najlepiej ubranego Polaka w kategorii Styl Casual powędrowało do dziennikarza Filipa Chajzera, a w kategorii Styl Biznes – byłego polityka, a obecnie specjalisty w branży PR, Adama Hofmana. Laureatem w Stylu Sportowym został zawodnik reprezentacji Polski Grzegorz Krychowiak, którego doceniono za gust i nonszalancję w pozaboiskowych stylizacjach. Nagrodę w kategorii Styl Smart Casual odebrał z kolei dziennikarz Piotr Kraśko, a w kategorii Styl Formalny – Jakub Roskosz, który na co dzień prowadzi blog lifestyle’owy.

Zorganizowany przez magazyn „Logo” plebiscyt „Najlepiej ubrani Polacy 2018" miał na celu wyróżnić mężczyzn, którzy mogą się pochwalić wyjątkowym stylem, są modową inspiracją dla innych oraz sprawiają, że polska ulica jest coraz lepiej ubrana.

Kandydaci w każdej z sześciu kategorii zostali wybrani przez kapitułę składającą się ze stylistów, redaktorów, blogerów, przedstawicieli firm odzieżowych i innych ludzi ze świata mody. Czytelnicy miesięcznika „Logo” mogli głosować w plebiscycie od maja br. Łącznie oddano na finalistów ponad 160 tysięcy internetowych głosów.

Czwartkowa gala była pierwszym tego typu wydarzeniem w historii miesięcznika „Logo”. Imprezę uświetnił koncert zespołu Wojtek Mazolewski Quintet, którego w niektórych utworach wspierali goście specjalni – Misia Furtak, Vienio, Piotr Zioła i Wojciech Waglewski. Koncertowi towarzyszył pokaz mody firmy Lavard. Producentem gali był magazyn „Gazety Wyborczej” – „Co Jest Grane 24”, a partnerami: Tissot, LAVARD, W.Kruk, firma CEDC, Perła Browary Lubelskie.

Więcej o plebiscycie na Najlepiejubranipolacy.pl oraz w serwisie Logo24.pl.

Powrót