Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
9 listopada 2021 / 15:07
Czy w przyszłości medycyna podzieli się na tradycyjną, jaką znamy obecnie i nowoczesną, opartą na algorytmach sztucznej inteligencji? Te i inne tematy będą poruszane podczas ósmego już spotkania z cyklu „Jutronauci Talks”, w którym weźmie udział dr Piotr Zwoliński, neurolog, twórca systemu diagnozowania epilepsji. Wydarzenie odbędzie się już w środę, 10 listopada 2021 r. na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”. Partnerem strategicznym programu Jutronauci jest Sebastian Kulczyk. Do grona partnerów projektu dołączyli firma Meta – spółka-matka Facebooka oraz Fanuc – jeden z największych na świecie producentów robotów przemysłowych.
Niedługo każdy z nas będzie mógł przekazać swoje dane medyczne, by system sztucznej inteligencji lepiej uczył się rozpoznawać choroby. – Potrzebujemy dużo danych od różniących się od siebie ludzi. Bo w medycynie jest tak, że gdy 100 osób obje się śliwkami, to 98 będzie miało rozwolnienie, ale dwie będą miały zaparcie, i nie wiemy dlaczego. A system musi mieć wiedzę także o tych 2 możliwych przypadkach – mówił ostatnio w „Gazecie Wyborczej” jeden z lekarzy. Czy w przyszłości medycyna podzieli się na tradycyjną, jaką znamy obecnie i nowoczesną, opartą na algorytmach sztucznej inteligencji? Na pytania dotyczące przyszłości sztucznej inteligencji w medycynie odpowie dr Piotr Zwoliński, neurolog i twórca systemu diagnozowania epilepsji w rozmowie z dziennikarką Katarzyną Staszak.
Spotkanie na żywo odbędzie się w środę, 10 listopada 2021 r. o godz. 18:00 na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”. W wydarzeniu może uczestniczyć każdy zainteresowany, w tym brać aktywny udział w dyskusji, zadając pytania na czacie. Więcej informacji – tutaj.
Jutronauci Talks to cykl comiesięcznych spotkań odbywających się w ramach 5. edycji Jutronautów – unikalnego programu, który powstał dzięki współpracy Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” z Sebastianem Kulczykiem, liderem młodego pokolenia przedsiębiorców. W dotychczasowych edycjach redakcja dziennika przedstawiała ludzi jutra – wyjątkowe osoby z pozornie odległych od siebie światów, które już dziś wdrażają idee przyszłości i mierzą się z najważniejszymi pytaniami stojącymi przed naszą cywilizacją. Projekt zdobył nagrodę INMA Global Media Awards 2018 w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”, a także znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project).W 2021 r. w gronie partnerów projektu znalazła się firma Meta – spółka-matka Facebooka, oraz Fanuc – jeden z największych na świecie producentów robotów przemysłowych.
Tematem tegorocznej, jubileuszowej edycji programu jest „nowa normalność” – Wyborcza.pl i „Gazeta Wyborcza” wraz z zaproszonymi gośćmi tworzą scenariusze postpandemicznej przyszłości. Więcej informacji o projekcie: tutaj.
W ramach programu w listopadzie 2020 r. nakładem Wydawnictwa Agora ukazała się wyjątkowa książka „Jutro jest teraz” – zbiór 23 wywiadów, esejów i artykułów publikowanych w zeszłorocznej edycji programu „Jutronauci 2020: świat po pandemii”. Więcej informacji – tutaj.
Prócz JutronauciTalks na 5. edycję programu Jutronauci, który potrwa do końca 2021 r., składają się artykuły, wywiady i eseje. Materiały ukazują się na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl/Jutronauci. W ramach programu dostępne są również podcasty publikowane w każdy piątek w serwisie Wyborcza.pl – tutaj.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.