Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
11 stycznia 2021 / 13:43
W raporcie „Biura Reklamy 2020” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” uzyskał wyróżnienie za reklamowe działania cyfrowe i tytuł „Digitalowy fighter roku”.
W badaniu Kantara „Biura Reklamy 2020” przeprowadzonym dla „Media&Marketing Polska" oceniano przede wszystkim elastyczność i przygotowanie biur reklamy mediów do działania w szczególnych okolicznościach związanych z pandemią.
Wyróżnienie „Digitalowy fighter roku” dla Biura Reklamy Grupy Wyborcza potwierdza, że dział sprzedaży „Gazety Wyborczej” znakomicie reaguje na zmieniające się okoliczności i dostosowuje ofertę do potrzeb reklamodawców. Na tak pozytywną ocenę z pewnością wpłynął dynamiczny rozwój usług reklamowych na Wyborcza.pl takich, jak Content Categories, zapewniające klientom brand safety, czy sprawnie wdrożone festiwale i debaty online.
Biuro Reklamy Grupy Wyborcza zostało także ocenione jako najlepsze biuro na rynku dzienników w zakresie profesjonalnej obsługi kampanii internetowych. W uzasadnieniu można przeczytać: „W kategorii profesjonalnej obsługi kampanii internetowych nie ma sobie równych. Klienci uważają także, że jest elastyczne i sprawne w sytuacjach zmiany, doceniają również ciekawe formaty i rozwiązania, jakie proponuje. Biorąc pod uwagę sytuację pandemii, to biuro reklamy spisało się na szóstkę”.
Zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej”, zdaniem badanych, cieszy się zaufaniem, daje poczucie bezpieczeństwa i potrafi elastycznie reagować na potrzeby klienta. Ankietowani wysoko ocenili też profesjonalną obsługę kampanii.
Sytuacja pandemiczna przyspieszyła proces transformacji rozwiązań reklamowych „Gazety Wyborczej" do świata digital. W badaniu szczególną uwagę zwrócono na to, jak dobrze Wyborcza.pl poradziła sobie podczas pandemii. Czytelnicy, szukając wiarygodnych źródeł informacji, kierowali się do wydawców, których darzą największym zaufaniem. W tym okresie serwis Wyborcza.pl zanotował 67-procentowy wzrost odsłon, a aplikacja Wyborcza 60-procentowy wzrost pobrań.
W raporcie „Biura Reklamy 2020” wyróżnienie jako „Pewny partner w biznesie” otrzymał też zespół reklamy radiowej Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.
Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów reprezentujących domy mediowe. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 12-17 listopada 2020 r. przez Kantar Millward Brown.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.