Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 2020 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 2020 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

6,40 zł

Zmiana[PLN]

2,24%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 2,24%
mWIG40 -0,23%
WIG-MEDIA -0,42%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

11 stycznia 2021 / 13:43

Biuro Reklamy Grupy Wyborcza z tytułem „Digitalowy fighter roku” w rankingu „Media&Marketing Polska”

Biuro Reklamy Grupy Wyborcza z tytułem „Digitalowy fighter roku” w rankingu „Media&Marketing Polska”

W raporcie „Biura Reklamy 2020” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” uzyskał wyróżnienie za reklamowe działania cyfrowe i tytuł „Digitalowy fighter roku”.

W badaniu Kantara „Biura Reklamy 2020” przeprowadzonym dla „Media&Marketing Polska" oceniano przede wszystkim elastyczność i przygotowanie biur reklamy mediów do działania w szczególnych okolicznościach związanych z pandemią.

Wyróżnienie „Digitalowy fighter roku” dla Biura Reklamy Grupy Wyborcza potwierdza, że dział sprzedaży „Gazety Wyborczej” znakomicie reaguje na zmieniające się okoliczności i dostosowuje ofertę do potrzeb reklamodawców. Na tak pozytywną ocenę z pewnością wpłynął dynamiczny rozwój usług reklamowych na Wyborcza.pl takich, jak Content Categories, zapewniające klientom brand safety, czy sprawnie wdrożone festiwale i debaty online.

Biuro Reklamy Grupy Wyborcza zostało także ocenione jako najlepsze biuro na rynku dzienników w zakresie profesjonalnej obsługi kampanii internetowych. W uzasadnieniu można przeczytać: „W kategorii profesjonalnej obsłu­gi kampanii internetowych nie ma sobie równych. Klienci uważają także, że jest elastyczne i sprawne w sytuacjach zmiany, doceniają również ciekawe formaty i rozwiązania, jakie proponuje. Biorąc pod uwagę sytuację pandemii, to biuro reklamy spisało się na szóstkę”.

Zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej”, zdaniem badanych, cieszy się zaufaniem, daje poczucie bezpieczeństwa i potrafi elastycznie reagować na potrzeby klienta. Ankietowani wysoko ocenili też profesjonalną obsługę kampanii.

Sytuacja pandemiczna przyspieszyła proces transfor­macji rozwiązań reklamowych „Gazety Wyborczej" do świata digital. W badaniu szczególną uwagę zwrócono na to, jak dobrze Wyborcza.pl poradziła sobie podczas pandemii. Czytelnicy, szukając wiarygodnych źródeł informacji, kierowali się do wydawców, których darzą największym zaufaniem. W tym okresie serwis Wyborcza.pl zanotował 67-procentowy wzrost odsłon, a aplikacja Wyborcza 60-procentowy wzrost pobrań.

W raporcie „Biura Reklamy 2020” wyróżnienie jako „Pewny partner w biznesie” otrzymał też zespół reklamy radiowej Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów reprezentujących domy mediowe. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 12-17 listopada 2020 r. przez Kantar Millward Brown.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.