Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


11/2020 Odwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Agory S.A.

KOMUNIKATY GIEłDOWE, WALNE ZGROMADZENIA - INFORMACJE OGóLNE, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

11/2020 Odwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Agory S.A.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

7,74 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

24 lutego 2020 / 12:25

Biuro reklamy Gazeta.pl z ofertą Content Studio

Biuro reklamy Gazeta.pl z ofertą Content Studio

Biuro reklamy Gazeta.pl rozwija ofertę Content Studio, w ramach której powstają treści tworzone na zamówienie klientów – m.in. artykuły, sesje zdjęciowe lub materiały wideo. Rozwojem oferty Content Studio zajmuje się dedykowany zespół współpracujący z działem sprzedaży.

Content Studio przygotowuje na zamówienie treści, które klienci mogą następnie w różnorodny sposób wykorzystywać. To dowolne materiały na strony internetowe: artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty tworzone z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów. Wszystkie treści powstają specjalnie z myślą o potrzebach konkretnego klienta, do wykorzystania m.in. w mediach społecznościowych, na blogach i w serwisach kontentowych. 

Za rozwój oferty Content Studio odpowiada dedykowany zespół działający w ramach biura reklamy Gazeta.pl, który na bieżąco współpracuje zarówno z działem sprzedaży, jak i zespołami redaktorów, dziennikarzy, reporterów, copywriterów i specjalistów ds. SEO. 

Angażujące treści to podstawa efektywnej sprzedaży – już ponad 87% decyzji zakupowych rozpoczyna się w wyszukiwarce, a internauci czytają nawet kilkanaście artykułów poświęconych danym produktom przed dokonaniem zakupu*. Biuro reklamy Gazeta.pl wpisuje się w ten trend i oferuje markom wsparcie w tworzeniu interesujących treści.– Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie związane z tworzeniem treści – codziennie piszemy setki artykułów i realizujemy interesujące materiały wideo. Chcemy wykorzystać te umiejętności, żeby efektywnie wspierać marki, tworząc inspirujące, a jednocześnie użyteczne treści – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl

Content Studio to oferta skierowana do firm ze wszystkich branż, a materiały powstające w jej ramach dotyczą różnorodnej tematyki – od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców. 

* Dane Content Marketing Institute (CMI).

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.