Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

3 grudnia 2014 / 11:05

Biuro Reklamy Gazeta.pl ma wyłączność na sprzedaż reklam na Kwejk.pl

Komunikat prasowy

Biuro Reklamy Gazeta.pl rozpoczęło współpracę z Kwejk.pl - jednym z największych serwisów rozrywkowych w Polsce i od 2015 roku będzie sprzedawać powierzchnie reklamowe na Kwejk.pl na zasadach wyłączności.

- Współpraca z dużym i mającym wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych podmiotem, jakim jest Gazeta.pl, ogromnie nas cieszy. Dzięki niej mamy szansę na rozwój i maksymalizację korzyści z rosnącego zasięgu Kwejk.pl - mówi Dymitr Głuszczenko, twórca i szef serwisu.

Kwejk.pl znajduje się w czołówce serwisów rozrywkowych w Polsce. Codziennie pojawia się na nim ponad 100 nowych zabawnych obrazków, gifów, filmików i memów. Witryna ma ponad 2 mln użytkowników miesięcznie. Są to głównie ludzie młodzi - ponad połowa użytkowników Kwejk.pl to osoby do 24 roku życia*.

- Wzmacniamy i rozszerzamy ofertę reklamową Gazeta.pl o serwis skierowany do bardzo atrakcyjnej dla reklamodawców grupy młodych i aktywnie korzystających z internetu osób. To również zupełnie nowy kontekst, w którym nasi klienci mogą promować swoje marki - mówi Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.

Obok standardowych rozwiązań i formatów reklamowych w serwisie Kwejk.pl, Biuro Reklamy Gazeta.pl oferuje także szereg niestandardowych form promocyjnych, wykorzystujących funkcjonalności serwisu.

Gazeta.pl, jako jedyny podmiot na rynku, zajmuje się również sprzedażą powierzchni reklamowych w Skype oraz na portalu MSN.com.

Powrót